'T STOUT KIEKEN

Turnhoutsebaan 551 - 2110 WIJNEGEM | Update restaurant details | Show phone number pas disponible - niet beschikbaar

Reviews 'T STOUT KIEKEN

6 persons reviewed this restaurant

Detailed rating
  • Quality
  • Service
  • Atmosphere
Het Beste Kippenrestaurant !!

In 't Stout Kieken moet je voor kip zijn, de kip is gewoon subliem, saus en groentjes zijn ook af! Iets anders heb ik nog niet gegeten, dus daar kan ik niet over oordelen, maar in een kippenrestaurant lijkt me de specialiteit dan ook kip en geen vis... Dus voor kip, allen daar heen zou ik zeggen!!

0 reactions

Uit eten geweest met vrienden....

Gebakken zalm genomen. Diepvriesproduct. Geserveerd met spruiten (in maand juni ?) en puree met 100% zekerheid uit pakje ! Zeker niet voor herhaling vatbaar !

0 reactions

Eerlijke eenvoudige keuken voor een faire prijs. Voor de liefhebbers: het koninginnehapje is top!

0 reactions

Leuke zaak, vriendelijke bazin en personeel, goede bediening en lekker eten.Wat ook interessant is, zijn de openingsuren van de keuken.Blijf hier zeker komen.

0 reactions

Lekker, eenvoudig, goed van prijs. Leuke inrichting. 'tStou Kieken --> Stout verwijst naar het feit dat dit etablissement in een vrij recent verleden nog een 'cabardouche' geweest is. De aankleding van het interieur verwijst hier nog steeds naar. Zeer leuk. Vriendelijke bediening, alleen in het weekend misschien wel nodig om te reserveren. Wij hadden voor 2 personen geluk nog een plekje te vinden, maar 't zat er goed vol.

0 reactions

Wij zijn aangenaam verrast door dit restaurant. De naam van dit restaurant doet vermoeden dat je alleen kip kan eten maar niets is minder waar. Zij hadden ook een uitgebreide suggestiekaart met o.a Cote a l'os, zesrib en kalfslever erop. Heel lekker gegeten voor een democratische prijs