Very Good 8.3 Score based on 97 reviews

Schapekoppenstraat 16 2500 LIER

Brasserie

Closed on Mondays

Show phone number Email Website Facebook

Restaurant “Zuster Agnes” is vandaag in Lier één van de meest trendy eetcafé’s. Het sobere herenhuis heeft er al heel wat geschiedenis en verandering opzitten.
Een fikse verbouwing heeft de ziel weer blootgelegd: baksteen kwam weer boven, stalen balken werden vrijgemaakt, het oorspronkelijke eikenhouten plafond kwam terug in het zicht.

Het interieur van het restaurant is hedendaags en sober: een doorleefde planken vloer, een roestende metalen trap, strak meubilair, gedempt en gekleurd licht, waxkaarsjes, …

De zusters en chef kok Frank Coen ontvangen u graag in hun restaurant voor sfeervol eten en drinken, een frisse pint, zalige wijnen, een lunch, feestjes, de schone omgeving.

facebook

Facilities Possibility to book real-time, Terrace
Payment methods Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Sodexo Card®

97 persons have written a review about ZUSTER AGNES

Jeroen

Leuke locatie en zeer lekker eten

De service was prima, al werd de soep al opgediend terwijl we nog niet halfweg onze aperitief waren. De borden waren wel goed gevuld. Voor herhaling vatbaar, zeker bij mooi weer. Het terras ligt in een autovrije straat en dus is het er heel rustig genieten

bernadette TIMMERMANS

GEZELLIGE BRASSERIE

WIJ HEBBEN TOCH NIET VOOR DE RESTODAYS MENU GEKOZEN MAAR A LA CARTE GEGETEN, NL EEN STEAK TARTAAR DIE LEKKER WAS. SPIJTIG DAT DE RESTODAYS MENU NIET ALTIJD GEPUBLICEERD WORDT. HET WAS EEN DAGSOEP EN EEN PASTAGERECHT ALS HOOFDGERECHT. DIT VONDEN WE NIET OP HET NIVEAU VD RESTODAYS. DAN ZIJN ER RESTAURANTS DIE BETERE MENUS AANBIEDEN VOOR DEZELFDE PRIJS TIJDENS DE RESTODAYS.

paul

Matig okee

VerplichtHad hogere verwachtingen : vooral qua Kwaliteit

Pascal Engelen

lekker eten

goed gegeten in een aangename sfeer

Teunen Luc

Lekkere gerechtjes

Zowel de geitenkaaskroketjes, de tartaar van zalm als de lamsstoofpotjes zijn aanraders.

jo Roosen

Déception

Nous n'avons finalement pas pris le menu " soi-disant " gastronomique dans le cadre des restodays. Très décévante proposition de la part du resto. Finalement avons pris chacun un chateaubriand saignant ( qui l'était très peu ) avec des frites molles. Le vin rouge ( très cher 60 eur ) un st Estèphe 2009 de très bonne qualité. Pour notre première participation découverte restodays, c'est une grande déception Salutations cordiales

Koen
1 Review

Lekker eten maar bediening kan beter

Positief : prijs/kwal goed; ook al waren de keuze mogelijkheden beperkt en kregen we als hoofdschotel gewoon een zalmmoot ipv zalmforel! Gezellig eetcafé met goede bezetting maar toch niet te luidruchtig. Negatief : bediening niveau van een café maar zeker niet voor restaurant! Temperatuur was te koud of chaufage was al afgezet...

Rita Rasker

gezellige avond

Aangename sfeer,correcte bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding

dany

goed

leuk gezellig en fijn goede bediening maar het eten mocht iets warmer zijn toch een fijne avond gehad

mark

Degelijk OK

goede en degelijke kwaliteit, maar heb er niet echt een wow gevoel aan overgehouden. Sfeer vond ik iets minder, tafels vrij kort op mekaar kwam de "privacy" niet echt ten goede. Dit maakte het ook vrij rumoerig. Algemeen genomen toch een positieve indruk