Ik ben de verjaardag gaan vieren met men famili...
Ik ben de verjaardag gaan vieren met men familie en partner maar al meerdere keren gegaan en het was heel mooi en proper het eten lekker en het was leuk dat de jarige leuk werd verwend
All the restaurants in Belgium: Top 10, promotions and reviews. Book you restaurants in Bruxelles, Antwerp, Gend ...
Ik ben de verjaardag gaan vieren met men familie en partner maar al meerdere keren gegaan en het was heel mooi en proper het eten lekker en het was leuk dat de jarige leuk werd verwend
Voor ons eerste keer een goede ervaring, Personeel vriendelijk ,goede uitleg en lekker eten, genoten
Lekker eten,veel keuze en vriendelijke bediening.
Vriendelijk personeel alles was super lekker en vers
Lekker eten, alles regelmatig bijgevuld, ruime keuze en zeer vriendelijk
Lekker eten en zeer vriendelijk personeel.
Lekker gegeten Vriendelijke ontvangst
Vriendelijke mensen. Eten was weer heel goed Waren met 14 personen en zijn allemaal tevreden over alles.
Meerdere keuze in het eten , een mindere punt is dat wij gezien hebben dat er een personeelslid resten van snoep terug geplaats werd in de snoepbakjes . Is niet zo hygiënisch he . Mvg Rossano