Acaciahof

Zipstraat 52 3900 OVERPELT

Buffet

Show phone number Email Website Facebook

Welkom bij Feestzalen Acaciahof !

Feesten bij Acaciahof is genieten.
Ontdek de prachtige feestzalen en aangelegde tuin van het Acaciahof in Overpelt-Lindel, Limburg. Onze feestzalen zijn werkelijk op alles voorzien; voor kleine en grote feesten, thematisch, met of zonder animatie. Wij bieden ook meer dan een feestzaal; terwijl u geniet van uw receptie,diner of feest, zorgen wij voor gastronomische catering en professionele bediening. Feestzalenverhuur Acaciahof – voor een geslaagd evenement in een ontspannen sfeer!

Een toprestaurant met wereldkeuken

Feestzalen Acaciahof is naast een plaats waar je de perfecte feestzaal voor uw evenement kan vinden ook een heerlijk restaurant. Vanaf acht personen en op reservatie kan u elke dag komen genieten van overvloedige gerechten om van te watertanden en de unieke atmosfeer van dit culinaire fenomeen. Of kom eens langs voor het zondagsbuffet!

facebook

Facilities Possibility to book real-time, Terrace Atmosphere Contemporary surroundings
Payment methods Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

11 persons have written a review about ACACIAHOF

This restaurants is recommended for:

• Couples 67%
  • Groups 100%
  • Kids 100%
  • Business lunch/dinner 17%
  • Gastronomy 50%
  • Price/quality 100%
Alfons B.
Alfons B. recommends this restaurant for:
Reviewed on 26/12/2016

rustig respect voor ptivici uitgebreide kuezen ...

rustig respect voor ptivici uitgebreide kuezen je heb de tijd om rustig en gezellig te eten en geniet vanneen kwaliteits goede maaltijd

Christel Verbeeck
Reviewed on 01/01/2016

zondagbuffet prima

Degelijke Vlaamse keuken, uitgebreid en lekker, maar ga er niet op nieuwjaarsdag eten, want dan krijgt u de restjes van de dag ervoor tegen bijna het dubbel van de prijs (2016).

Christel Verbeeck
Reviewed on 07/01/2016

Wij hadden net dezelfde ervaring en vonden het eigenlijk een beetje schandalig dat ze bijna het dubbel van de prijs vroegen voor zo goed als niks extra's. De sporadische oester of kreeft die hier of daar opdook is misschien een kleine verhoging waard, maar zeker geen verdubbeling. Nieuwjaar was er een echte tegenvaller.

Lutgarde Hillen
Lutgarde recommends this restaurant for:
Reviewed on 27/07/2015

aanrader

Het zondagbuffet is een aanrader: lekker eten, ruime keuze, goed prijs/kwaliteit verhouding

Robby Ver Elst
Robby recommends this restaurant for:
Reviewed on 25/05/2015

1 woord 'SUPER'

ruime keuze aan aanbod. lekker eten zowel het warm als koud buffet. zeker de ruime keuze aan nagerechten niet vergeten. mooie tuin met ruime terras. zeker en vast een aanrader!

Stephan Timmers
Stephan recommends this restaurant for:
Reviewed on 13/04/2015

Altijd goed

Altijd lekker, goed verzorgd en gezellige sfeer. Top!

Francine Cuppens
Francine recommends this restaurant for:

prijs-kwaliteit

zeer veel keuze, er is voor ieders wat wils.

Nico Stevens

Top !!!

Heerlijk eten, veel keuze, op en top lekker!!!!

Erica Volders
Erica recommends this restaurant for:

PAASFEEST MET FAMILIE

Wij hebben heel lekker gegeten met de familie, iedereen kon eten wat hij graag had, want er was veel keus, warm en koud , soep en dessert ! Wij komen zeker terug.

mia vangestel
mia recommends this restaurant for:
Reviewed on 09/03/2015

Lekker goed

goede prijs kwaliteit grote tuin

Jef Molenbruch

Beste Buffet van de streek

Top kwaliteit voor en buffet Ruime wijn keuze Mooie zaak gezellig Ideaal voor feestjes