L'EMPEREUR

Zeedijk 63 - 8370 BLANKENBERGE | Update restaurant details | Show phone number 050.42.43.28

Reviews L'EMPEREUR

6 persons reviewed this restaurant

Detailed rating
  • Quality
  • Service
  • Atmosphere
Zomer 2014

Deze zomer 2 maal een dag menu gaan eten. De eerste keer was zeer lekker, we kregen zelf een amuse vooraf. De bediening is nogal stuurs maar correct. De tweede keer kregen we niet wat was aangegeven, het kalfsvlees was vervangen door een vettig stukje varkens buikrib, de amuse was er niet bij. We zijn nog eens teruggeweest om een ijsje te eten, maar de minimale hoeveelheid slagroom kwam uit een spuitbus en van een coupe l'empereur hadden we meer verwacht dan enkel een beetje amaretto over vanille ijs, er was zelf geen koekje bij. Spijtig, want het eerste bezoek smaakte naar meer, maar we werden teleurgesteld.

0 reactions

super lekker en goed betaalbaar gezellige bediening gaan regelmatig terug voor het lekker eten en de sfeer Paul en Eliane Zeebrugge

0 reactions

Superlekker met een vlotte en...

Prachtig zicht op zee met een warme en vlotte bediening. Het eten was top, de kok weet wat lekker eten maken is! Een plaats om zeker terug te gaan.

Zeer Lekker

Wij hebben er zeer lekker gegeten, met een prachtig zicht op zee. en toch nog aan betaalbare plaatsen. Zijn al enkele keren terug geweest.

zeer middelmatig visrestaurant;...

we hebben ons laten lokken door de kaart die er vrij gevarieerd uit zag; wat we niet konden weten is dat het blijkbaar mogelijk is om een eenvoudige kabeljauw-moot te verprutsen tot een waterachtige massa.

0 reactions

Ik ben een tijdje terug in Blankenberge geweest en dit is een van mijn vaste adresjes met een eerlijke keuken, vriendelijke bediening, lekker vispannetjes,zelfgemaakte garnaalkroketjes,... echt een aanrader!!!