CHANTILLY

NOORDLAAN 21 - 8820 TORHOUT | Show phone number050 21 61 61
 |  | website restaurant CHANTILLY | Video

Info restaurant CHANTILLY

In de oudste stad van het graafschap Vlaanderen, Torhout, ligt restaurant Chantilly. Sedert 1986 kunt u in het restaurant Chantilly à la carte zelf een menu samenstellen of kunt u kiezen voor een lekker vis- of vleesmenu.

Voor de snelle hap is er het verzorgde dagmenu of “de kleine spijskaart”.
Ieder weekend, zaterdag vanaf 19u00 en zondag vanaf 12u00, is er ons alom gekende koud en warm buffet, en voor de zoetemondjes onder ons, het dessertbuffet.

’s Namiddags kunt u op het overdekte terras genieten van een koffie met een gebakje of een verfrissend ijsje. De pannenkoeken à volonté zijn vers gebakken en niet te versmaden.

Ons "Prestige menu" is een echte voltreffer. Elke 1ste en 3de vrijdag van de maand (uitgezonderd juli en augustus) 's middags om 12.00 uur en 's avonds om 19.00 uur, kunt u genieten van deze menu aan 55,00 EUR per persoon, waarbij een 2de persoon gratis meegeniet. Opgepast, deze menu is niet verkrijgbaar op de speciale thema avonden en is enkel op reservatie.

Voor de rokers, geen nood, in restaurant Chantilly staan jullie niet in de kou, een gezellige rookplaats biedt plaats aan 20 personen.

Kortom restaurant Chantilly is de plaats waar lekker eten, gezelligheid en sfeer garant staan.

facebook

Fax: 050 22 04 87
Closing: Monday
Cuisine: French, Seafood, Meat
Budget: ± 30 EUR
Payment facilities: Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

Facilities and Services

Facilities: Children's menus, Restaurant - dancing, Parking, Children's play area, Disabled Access, Terrace, Garden, Smoking area, Child friendly
Setting: Contemporary surroundings, Villa

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Daar wij reeds zeer goede commentaar gehoord hadden betreffende deze zaak zijn mijn echtgenote en ik er woensdag 17 september gaan eten. Wat mij als eerste opviel was dat de bediening zeer vriendelijk was maar toch een beetje te opgejaagd. Wij bestelde een steak en een entrecote à point gebakken. Wat wij op ons bord kregen was een stuk vlees met bak wijze ongeveer bleu en frites die ook niet genoeg gebakken waren. Ik heb gevraagd om mijn vlees nog ietsje meer te braden hetgeen amper gebeurd was en volgens mij even via de microgolf oven was gepasseerd. Neem a.u.b. de tijd om zo een goed stuk vlees waarvoor er toch genoeg betaald is af te werken zoals gevraagd de klant.

UserPicture
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Tijdens de middag meerdere malen de dagmenu genomen, zeer lekkere soep, zeer copieuze hoofdschotel, perfect. Ook de bediening is zeer vlot en professioneel.

You may also be interested in these establishments:

KASTEEL D'AERTRYCKE - PASSIM

Cuisine Buffet, Traditional, Belgian-French