CASA SERENA

Kerkstraat 5 - 9230 WETTEREN | Update restaurant details | Show phone number0497.46.46.39

Informations

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

We bestelden scampi diabolique (20EUR + 2EUR voor de frieten) en pasta van het huis (zalm, heilbot en witte wijnsaus, 18EUR). We hadden amper 2 slokken van ons aperitief gedronken en het eten was daar al. Meteen werd duidelijk waarom het zo snel kwam: het waren kleffe, smakeloze, opgewarmde sauzen bij het eten. De scampi's waren ronduit slecht: gekookt en niets gekruid, de saus erbij was vreselijk, het groentegarnituur kwam recht uit een plastic zakje. Het enige wat er nog mee door kon, waren de frieten. De pasta was een gelijkaardig verhaal: stukken gerookte zalm en heilbot opgewarmd in een saus uit een pakje die naar niets smaakte. De witte wijn had er wellicht even naast gestaan. Zelfs met flink wat peper bleef het een troosteloos bord. Enige pluspunt: omdat het zo snel ging, bestelden we geen wijn bij het eten en spaarden we toch 7-8 Euro uit. Nog nooit waren we zo snel buiten in een restaurant, we zaten er welgeteld 30 minuten!

aanrader!
UserPicture
, wetteren
21/07/2014
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Gezellige sfeer, lekkere gerechtjes, sympathieke bediening! Zeker een aanrader!

You may also be interested in these establishments:

L' ESCO

Cuisine Belgian, Vegetarian, French