LA BORGATA

|  | website restaurant LA BORGATA

Book at restaurant LA BORGATA

Book

Info restaurant LA BORGATA

Op een boogscheut van het centrum van Aalst is het aangenaam genieten van een (h)eerlijke Italiaans-Franse keuken in het stijlvol en eigentijds ingerichte restaurant La Borgata. Hoewel “La Borgata” vooral bekend staat om zijn heerlijke "ossobucco" en "linguine alle vongle", prijken op de kaart - naast de ruime selectie pizza’s en pasta’s - ook tal van vlees- en vissuggesties. 's Middags kunt u hier ook terecht voor een voortreffelijke business. U organiseert binnenkort een bedrijfsfeest? We bieden met plezier de mogelijkheid ons restaurant af te huren. Bovendien is de zaak ideaal gelegen, op 2 minuten rijden van de op- en afrit van de autosnelweg en uw wagen kunt u dan weer kwijt op de ruime parking. Redenen genoeg dus om hier eens binnen te springen!

facebook

Fax: 053.21.18.18
Closing: Wednesday, Saturday noon
Cuisine: Italian, Pizza, French
Budget: ± 40 EUR
Payment facilities: Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

Facilities and Services

Facilities: RestoBookings, Children's menus, Parking, Dogs allowed, Disabled Access, Terrace, Take-away, Wi-fi, Child friendly
Setting: Contemporary surroundings, Romantic setting, Villa

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Zeer lekker eten Goede bediening en rustige sfeer Zeker voor herhaling vatbaar!

UserPicture
, lede
14/02/2015
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Het eten was super lekker . We hadden gelezen dat het personeel niet vriendelijk was maar het is echt niet waar ze waren supervriendelijk en de bediening was ook heel goed . Dit is echt een top resteaurant ga zeker nog komen . En de baas zorgt ook voor de klanten .

You may also be interested in these establishments:

YOK THA

Cuisine Asian