LA BORGATA

|  | website restaurant LA BORGATA

Book at restaurant LA BORGATA

Book

Info restaurant LA BORGATA

Op een boogscheut van het centrum van Aalst is het aangenaam genieten van een (h)eerlijke Italiaans-Franse keuken in het stijlvol en eigentijds ingerichte restaurant La Borgata. Hoewel “La Borgata” vooral bekend staat om zijn heerlijke "ossobucco" en "linguine alle vongle", prijken op de kaart - naast de ruime selectie pizza’s en pasta’s - ook tal van vlees- en vissuggesties. 's Middags kunt u hier ook terecht voor een voortreffelijke business. U organiseert binnenkort een bedrijfsfeest? We bieden met plezier de mogelijkheid ons restaurant af te huren. Bovendien is de zaak ideaal gelegen, op 2 minuten rijden van de op- en afrit van de autosnelweg en uw wagen kunt u dan weer kwijt op de ruime parking. Redenen genoeg dus om hier eens binnen te springen!

facebook

Fax: 053.21.18.18
Closing: Wednesday, Saturday noon
Cuisine: Italian, Pizza, French
Budget: ± 40 EUR
Payment facilities: Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

Facilities and Services

Facilities: RestoBookings, Children's menus, Parking, Dogs allowed, Disabled Access, Terrace, Take-away, Wi-fi, Child friendly
Setting: Contemporary surroundings, Romantic setting, Villa

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Het eten was super lekker . We hadden gelezen dat het personeel niet vriendelijk was maar het is echt niet waar ze waren supervriendelijk en de bediening was ook heel goed . Dit is echt een top resteaurant ga zeker nog komen . En de baas zorgt ook voor de klanten .

een echte aanrader
UserPicture
, lede
19/11/2014
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Restaurant La Borgata een aangename ontvangst, een heel vlotte bediening, een grote keuze op de mooie kaart, gezellige sfeer. Het eten was zeer lekker en verzorgd. De porties waren voldoende groot. Prijs/kwaliteit is uitstekend. ik zou zeggen succes doe zo verder !

You may also be interested in these establishments:

LA TOURBIERE

Cuisine Classic, French, Banquet