DE BIEK

|  | website restaurant DE BIEK

Book at restaurant DE BIEK

Book

Info restaurant DE BIEK

This former brasserie is now a restaurant, where you can enjoy carefully prepared dishes that are firmly rooted in tradition. The hotel part houses pretty, comfortable rooms, decorated in a contemporary style.

Informations

Cuisine: Belgian-French
Budget: ± 40 EUR
Payment facilities: Maestro, American Express, Master Card, Visa, Bancontact

Facilities and Services

Facilities: Ambiance Cool, RestoBookings Promotions, RestoBookings, Parking, Terrace, Garden, Bar - Lounge, Wi-fi, Meeting
Setting: Contemporary surroundings

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Lekker eten (wij namen de grote faluintjeswandeling), voortreffelijke wijn. Maar 1 opmerking: voor mezelf mocht de portie van het hoofdgerecht (reerug), wat groter zijn.

UserPicture
, 56 years, moorsel
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Uitstekend klasserestaurant. Zeer aangename en vlotte bediening. We hebben gekozen voor de grote faluintjeswandeling en waren aangenaam verrast door de fijne smaakvolle gerechten. De chef mag fier zijn, echte top. Elk gerecht was een streling voor oog en smaakpapillen. De bijpassende wijnen waren een schitterende keuze en kwamen zowel uit het franse zuiden als het zonnige Spanje. Dit restaurant is voor de echte liefhebber een omweg waard. Wij komen zeker binnenkort terug. Proficiat aan het jonge team !