Very Good 8.6 Score based on 111 reviews

Hoogstraat 5

Latin-American Belgian

Monday noon, Tuesday noon, Wednesday noon, Thursday noon, Friday noon

Show phone number Email Website

Restaurant El Bife is al bijna 20 jaar een vaste waarde in Antwerpen. Naar analogie met de uitbaters wordt ook op de menukaart het beste van twee werelden gecombineerd: er worden zowel typisch Belgische als heerlijke Zuid-Amerikaanse gerechten geserveerd.
Vleesliefhebbers komen hier ruimschoots aan hun trekken: de geur van een heerlijke, op de grill sidderende entrecôte of côte à l’os doet onmiddellijk het water in de mond lopen. Het vlees wordt in het restaurant zelf versneden en opgediend in zeer ruime porties. Nooit zal u minder vlees krijgen dan het aangegeven gewicht op de menukaart!
Tot eind december kunt u ook smullen van onze overheerlijke mosselen. Daarnaast staan er ook verschillende visgerechten en salades op het menu en beschikt El Bife over een gevarieerde wijnkaart met Argentijnse, Chileense, Mexicaanse en Franse wijnen. Tot binnenkort voor een unieke El Bife-ervaring!

! Van 1 december tot 5 januari is El Bife elke dag open !

Wij zijn gesloten op 27, 28 & 29 mei.
VERLOF:VAN 05/01/2016 TOT BEGIN MAART

Facilities Possibility to book real-time Atmosphere Contemporary surroundings
Payment methods American Express, Master Card, Visa

111 persons have written a review about EL BIFE

This restaurants is recommended for:

• Couples 100%
  • Groups 67%
  • Best value 34%
Lydia M.
Reviewed on 11/08/2016

Opnieuw aan onze verwachtingen voldaan. Prima...

Opnieuw aan onze verwachtingen voldaan. Prima kwaliteit en vriendelijke bediening. Proficiat.

Gina van Vlerken
Reviewed on 06/09/2015

subliem

bediening top, vlees was zo mals als boter, en superrrrr mojitos dus heel gezellige avond gehad !!!

Laurie Knott
Reviewed on 17/08/2015

Les meilleures Spare Ribs

Vivement recommandé. De loin les meilleures spare ribs que j'aie mangé. J'ai également goûté la côte à l'os d'un ami qui était tout aussi succulente. Le vin du patron était également très bon même si sa température de service était un peu trop chaude. Les employés sont serviables et l'arrivée des plats et des boissons étaient rapide. Bref, nous y retournerons lors de nos futurs passages sur Anvers!

Eline Hofman
Reviewed on 04/04/2015

Heerlijke steak

Heerlijke steak gegeten. Het slaatje en de friet erbij niet zo bijzonder in tegenstelling tot het vlees. De inrichting is niet zo, niet sfeervol en niet echt passend bij het menukaart. Een aanrader als je een lekkere steak in Antwerpen wilt eten!

Geeraerts
1 Beoordeling

Eerste keer en waarschijnlijk laatste keer

Toen we om 18.30 uur aan het restaurant aankwamen zat er enkel een paar mensen op het terras en niemand binnen.En toch heeft het 30 minuten geduurt voor men onze bestelling kwam opnemen met als eerste mededeling dat een aantal zaken van op de kaart niet verkrijgbaar waren !!!!( op vrijdagavond )!!! We bestelden 2 maal mix gril en een rundspies. Toen de mix gril geserveerd werd lag er op ons bord een uitgebakken ultra dunne kipfilet en een mini , mini , mini merguezworstje. daarbij werd nog een opéén gegooide hoop rundvlees geserveerd. De vleesspies was gevraagd op medium te bakken maar kwam redelijk rauw op het bord. Op de pepersaus stond een dikke pel. Nee dit was zeker geen 100 euro waard!!

Patrick Horemans
1 Beoordeling

Leuk restaurant, bezocht op een drukke zaterdag...

Leuk restaurant, bezocht op een drukke zaterdagavond. We dienden ongeveer een kwartiertje te wachten alvorens onze gereserveerde tafel beschikbaar was. Dit wachten werd ruimschoots gecompenseerd door een gratis aperitief van het huis (voor mij een over-heerlijke mojito). We aten als hoofdgerecht een gegrilde côte-à-l'os (750gr), heerlijke smaak en perfecte cuisson. Ook de wijn was super (Fabre Montmayou, malbec gran reservadeo 2010) Kort samengevat: vriendelijke bediening, heerlijk gegeten

Michel

het beste vlees van Antwerpen

de chef en de uitbaatster zijn heel vriendelijk ,ze zijn steeds aanwezig in het restaurant . per soneel goede service

Martine

Ontspannend

Zeer aangenaam kader, vriendelijke bediening. Alles komt zeer verzorgd op tafel en indien men iets extra wenst is er nooit een probleem, men voldoet onmiddellijk aan uw wens. Het is steeds een ontspannende ervaring te eten bij El Bife.

Luc Berghuis

Gewoonweg super

Ongelooflijk lekker en veel gegeten, wel spijtig dat er voor extra frietjes, 2x , moest bijbetaald worden. We gaan zeker terug.

MARC
1 Beoordeling

Zeer vriendelijk en leker eten

zeer vriendelijke bediening zeer lekker eten