Extraordinary 9.3 Score based on 10 reviews

2000 ANTWERP  (   )

Breakfast Snacks Bagels

Wednesday

Show phone number Email Website Facebook

Welcome to the restaurant Transit !

facebook

Facilities RestoBookings Promotions, Possibility to book real-time, Dogs allowed, Terrace, Brunch, Breakfast, Take-away, Wi-fi
Payment methods Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

10 persons have written a review about TRANSIT

This restaurants is recommended for:

• Couples 100%
  • Groups 29%
  • Kids 43%
  • Business lunch/dinner 43%
  • Trendy atmosphere 43%
  • Price/quality 100%
An Nuyens
Reviewed on 11/06/2016

Fijne en zeer vriendelijke ontvangst. Heel...

Fijne en zeer vriendelijke ontvangst. Heel leuke bediening en super lekker menuutje gegeten. Een aangename nieuwe ontdekking.

Wim Wauters
Wim recommends this restaurant for:
Reviewed on 02/04/2016

Ontbijt

Gezellig,warm en heel lekker ontbijt!!

Desiree Guijt Jonker
Desiree recommends this restaurant for:
Reviewed on 24/02/2016

Zoals het hoort

Hartelijk ontvangst door de eigenaren. Weekendje antwerpen geweest en je moet hier ontbijten. Wil je ongedwongen van je ontbijt genieten dan is dit the place to be. Wat je maar kan bedenken staat op tafel en voor de prijs hoef je het niet te laten. Beter hier dan een suf ontbijt op je Hotel. Dank en tot de volgende keer. Ps nemen we de paraplu weer mee terug haha. Groetjes Theo en Desiree (de Chef)

Guy Van den Houdt
Guy recommends this restaurant for:
Reviewed on 09/11/2015

Een wauw ervaring

al bij het betreden van het restaurant voelden we ons op ons gemak door het warme welkom ,alsof we uitgenodigd waren bij vrienden Het aperitief , de zeer lekkere soep en de gesmaakte chocolademousse overtrof onze verwachtingen. De zeer goed diverse uitgezochte keuze van de 4 hoofdschotels was gewoon zeer goed. Dit alles met een lekker wijntje en tegen een faire prijs. Kortom, een aanrader. We komen hier zeker nog terug met onze kameraden. Guy& Patsy

Stefan Hameau
Stefan recommends this restaurant for:
Reviewed on 09/09/2015

Lekker eten en een zeer vriendelijke bediening. Deze mensen verdienen het bezoek van veel levensgenieters.

Daniel Liberman
Reviewed on 10/09/2015

Bedankt voor alle reviews , en hopelijk tot binnenkort. Ria & Daniel

Armand Mertens
Armand recommends this restaurant for:
Reviewed on 21/06/2015

Een leuk begin van een nieuwe dag

Zijn er gaan ontbijten net voor ons vertrek voor een driedaagse in Frankrijk. Zeer uitgebreid ontbijt, lekkere verse broodjes en croissants. Ruime keuze aan beleg en nog een roereitje er bovenop. De zeer vriendelijke bediening bracht ons direct in vakantiestemming. Bij ons vertrek werd nog gevraagd of we de koffiekoekjes wilden meenemen voor onderweg !!!!! Als dat geen goede service is. Gaan bij gelegenheid er zeker nog eens ontbijten. Groetjes Armand

Daniel Liberman
Reviewed on 31/07/2015

Dag Armand, Bedankt voor zo'n aangename commentaar. Tot binnenkort. Ria &Daniel

Georges Blinder
Georges recommends this restaurant for:
Reviewed on 10/04/2015

Buitengewoon lekker!

Heerlijke verse gerechten! Heel aangename en vriendelijke bediening!

Walter Callebaut
Walter recommends this restaurant for:
Reviewed on 29/01/2015

Gewéldig lekker en krakend vers!!!

Vanmiddag bij 'Transit' geweest. Altijd weer een super ervaring! Eerst een met-liefde-gemaakte Gin Tonic 'méditerranée' (met thijm!) gedronken, en daarna heerlijk smullen van een ciabatta met veel extra groentjes erbij. Transit is een echte aanrader! Ik hoop dat de vele bezoekers aan de eetgelegenheden op de Marnixplaats ook eens achter 't hoekje gaan kijken ... om zich daar te laten verrassen door Ria & Daniel!

Gary Michiels

Heel lekker

Telkens ik er ga weet men mij te verassen met een heel lekker slaatje

moi je

Top