Good 8.0 Score based on 4 reviews

Nero

Leopold De Waelplaats 34
2000 ANTWERP  (   )

French Belgian Tapas

Open 7/7 "Van maandag tot vrijdag geopend van 10.00u 's morgens. Zaterdag en zondag geopend van 9.00u 's morgens."

Show phone number Email Website

Welcome to Restaurant Nero

Facilities Possibility to book real-time, Children's menus, Restaurant - dancing, Parking, Air conditioning, Disabled Access, Terrace, Bar - Lounge, Breakfast Atmosphere Contemporary surroundings
Payment methods Sodexo Lunch Pass®, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

4 persons have written a review about NERO

This restaurants is recommended for:

• Couples 100%
  • Trendy 100%
Kevin Gabriëls
Reviewed on 04/08/2015

Goed gegeten

Ik reserveerde een tafel via resto.be samen voor mijn vriendin en mezelf. Toen we aankwamen vertelde ze ons dat het niet enorm druk was en we de vrijheid hadden zelf te beslissen welke tafel we zouden nemen. De bestelling werd zowaar meteen opgenomen, niets op aan te merken. Toch duurde het best lang vooraleer we ons drinken kregen, het eten volgde snel hierna. Op het eten is er weinig aan te merken enkel dat ik zou overwegen een dressing of mayonaise standaard te serveren op de garnituur die men bij zo goed als elk gerecht serveert. Conclusie, goed gegeten, voor een eerlijke prijs.

Leona

60 jaar

Het ontvangst was warm, koffie verkeerd gratis omdat Ik jarig was.. Gezellige taverne, met Gezelllige zetels.. Keuze genoeg aan charcuterie.. Mandje met brood, boter werd op tafel gezet., Prijs kwaliteit waren goed... We komen Zeker terug.. Xx

Patrick
1 Beoordeling

goed maar de muziek veel te hard

het eten was goed ( niets speciaals maar goed , waar wij zaten stond de muziek veel te hard , en moesten we echt roepen om iets tegen elkaar te zeggen , na dit gemeld te hebben is de muziek misschien enkele minuten een beetje stiller gezet, bij ons is het nog altijd wanneer we op restaurant gaan is het om te eten , en niet om te fuiven , zulke dingen hebben een andere naam dan restaurant , muziek mag en moet er zijn maar dan wel meer op de achtergrond

Nicole Feyens
1 Beoordeling

Smakelijk maar luidruchtig qua muziek

De ontvangst en het eten waren heel goed ! De muziek zou iets meer naar de achtergrond mogen. Wij moesten tegen de mensen bij ons aan tafel roepen . En als je eet , zou je toch denken dat je tegen elkaar gezellig zou kunnen praten. Ofwel maak je er een cafe van ofwel restaurant . Beiden kan ook maar dan de muziek veel stiller. OP VRAAG 5 wil ik alleen maar zeggen dat je iets duidelijker moet zijn naar je publiek wat het is . Cafe met harde muziek of restaurant maar dan zachtere muziek .