Felix Pakhuis

Godefriduskaai 30 - 2000 ANTWERP - Neighbourhood : Eilandje | Show phone number03.203.03.30
| website restaurant Felix Pakhuis

Info restaurant Felix Pakhuis

Het restaurant van Felix Pakhuis is een ontmoetingsplek met een uniek interieur waar aandacht is voor kunst, literatuur, actualiteit, maar vooral… gastronomie én huiselijke gezelligheid. Onze chefs Jimmy van den Panhuysen & Andy De Cremer en hun creatieve team ontvangen u heel graag voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner, telkens gespekt met dagverse suggesties en een gezonde focus op seizoenproducten.

Op weekdagen – behalve op maandag, onze wekelijkse sluitingsdag – bieden we u dagelijks een lunchmenu (voor- en hoofdgerecht) aan 21,50 euro.

Op zon- en feestdagen kan u ook komen brunchen van 10u tot 12u en van 12u30 tot 14u30. Elke week presenteren we een buffet à volonté, waarop zowel ‘ontbijtklassiekers’ (broodvariëteiten, croissants, eieren, spek, kazen, vleeswaren & charcuterie, verschillende fruitsappen) als hartige gerechten (salades, gerookte zalm,…) én een selectie desserts te vinden zijn. Altijd een beetje anders, maar steeds voor elk wat wils! Deze verwennerij kost 17,50 euro per persoon. Voor 21,00 euro krijgt u er een glaasje bubbels bij!

Informations

Name: Felix Pakhuis
Address: Godefriduskaai 30 - 2000 ANTWERP
Telephone: Show phone number03.203.03.30
Closing: monday
Cuisine: Seasonal, French, Belgian
Budget: ± 30 EUR
Payment facilities: Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact

Facilities and Services

Facilities: Ambiance Cool, Children's menus, Restaurant - dancing, Live music, Parking, Disabled Access, Terrace, Brunch, Bar - Lounge, Breakfast, Child friendly
Setting: Authentic surroundings, Contemporary surroundings, Loft
Capacité groupes: 140