FELIXPAKHUIS

Godefriduskaai 30 - 2000 ANTWERP - Neighbourhood : Eilandje | Show phone number03.203.03.30
| website restaurant FELIXPAKHUIS

Info restaurant FELIXPAKHUIS

Onze chef Jimmy van den Panhuysen en zijn creatieve team ontvangen u heel graag voor een heerlijke lunch of een uitgebreid diner, telkens gespekt met dagverse suggesties en een gezonde focus op seizoensproducten. Op weekdagen – behalve op maandag, onze wekelijkse sluitingsdag – bieden we u dagelijks een lunchmenu (voor- en hoofdgerecht) aan 19,50€. Langslapersbrunch Op zon- en feestdagen kan u ook komen brunchen van 10u tot 12u en van 12u30 tot 14u30. Elke week presenteren we een buffet à volonté, waarop zowel ‘ontbijtklassiekers’ (broodvariëteiten, croissants, eieren, spek, kazen, vleeswaren & charcuterie, verschillende fruitsappen) als hartige gerechten (salades, gerookte zalm,…) én een selectie desserts te vinden zijn. Altijd een beetje anders, maar steeds voor elk wat wils! Deze verwennerij kost 17,50€ per persoon. Voor 21,00€ krijgt u er een glaasje bubbels bij! Gezien het succes bij de felix-fans en de gezellige drukte adviseren we u om tijdig te reserveren op ons vaste nummer 03 203 03 30. Moest u toch nog extra vragen hebben, of wenst u voor grotere groepen te reserveren: mail dan naar onze zaalverantwoordelijke via living@felixpakhuis.nu Tot snel!

de markt: http://www.demarkt.nu/

Informations

Name: FELIXPAKHUIS
Address: Godefriduskaai 30 - 2000 ANTWERP
Telephone: Show phone number03.203.03.30
Closing: monday
Cuisine: Belgian, Seasonal, French
Budget: ± 30 EUR
Payment facilities: Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact

Facilities and Services

Facilities: Children's menus, Parking, Dogs allowed, Disabled Access, Terrace, Bar - Lounge, Breakfast
Setting: Authentic surroundings, Contemporary surroundings
Capacité groupes: 30