Very Good 8.7 Score based on 15 reviews

Sunday, Monday

Show phone number Email Website

ANTWERPSE SKYLINE ALS TAFELGENOOT

Wie gaat tafelen in Plaasj @SRNA Bar & Grill op de Antwerpse Linkeroever,
krijgt niet alleen de lekkerste gerechten op z’n bord maar heeft er ook de imposante skyline van Antwerpen als decor bij.
Bij ons ervaar je weldadige rust en eerlijk is eerlijk: geen schilder had het mooier uit zijn penseel kunnen toveren.
Alles dagvers in eigen huis gemaakt.
De Fruit de Mer (wel 2 dagen vooraf te bestellen zodat wij u verse producten kunnen garanderen)
Natuurlijk komt de kwaliteit van de keuken met de diverse gegrilde specialiteiten op de eerste plaats.
Een oven warm broodje, steak specialiteiten, gamba’s, premium vleesribben en kindermenu’s er is iets te vinden voor groot en klein.
Het absolute toppunt is plaats nemen op het majestueuze terras met lounge zetels om van uw aperitief of koffie te genieten of gewoon gezellig met vrienden iets komen drinken.
Er is een mogelijkheid uw privé tuin af te huren om zelf een BBQ te organiseren in de zomer.
Het team van Plaasj @SRNA Bar & Grill zal alles in het werk stellen om van uw BBQ een meer dan geslaagde dag te maken, met indien gewenst, een persoonlijke touch.
Via een gepersonaliseerde offerte of na een verkennende afspraak heeft u steeds zicht op de organisatie en prijskaartje van uw BBQ evenement.
Het panorama met de wereldberoemde kathedraal en de Boerentoren maakt immers veel los bij elke bezoeker.
Er is een gratis parking

facebook

Facilities Possibility to book real-time, Terrace Atmosphere Contemporary surroundings
Payment methods Master Card, Visa

15 persons have written a review about PLAASJ SRNA BAR GRILL

This restaurants is recommended for:

• Couples 80%
  • Best value 80%
Leo
Reviewed on 20/03/2016

Geslaagd !

vriendelijke ontvangst, persoonlijk kontakt met de (jonge) chef. machtig zicht op de sky-line van Antwerpen. vanaf linkeroever zie je dus Antwerpen op zijn mooist :) lekker gegeten, puur en goede keuken. alhoewel geen van ons beide een dessert-fan is - toch genoten van de chocolade mousse : luchtig en een streepje caramel binnenin. restaurant noemt nu : Plaasj bar en grill en niet langer off course en is dus een zuster van het bekende Plaasj Kaffee verder op de wandeldijk. Qua kwaliteit zeker de evenknie, wij vonden de ligging nog beter (vanwege het zicht op de stad) waarom dan slechts vier sterren voor het kader ? omdat het aanzicht vanaf de parking, en de ingang dient opgefrist te worden. Bij het buitengaan hebben we evtl volgende gasten (voor een feestje) dan ook Plaasj Bar en Grill volop aangeraden. wij gaan zeker terug !

guy
Reviewed on 29/05/2015

Verborgen parel

vriendelijk onthaal, lekkere en mooi gepresenteerde gerechten en dan...het uitzicht...! we komen zeker terug!

Willy Meulenbergs
Reviewed on 20/05/2015

perfekt

zoals reeds in het verleden verzorgd

Denise Brands
Reviewed on 16/05/2015

geslaagde lunch

Vriendelijke ontvangst met voorstel om op terras te genieten van een aperitief, daarna lekker en mooi geserveerd voorgerecht gevolgd door verzorgd hoofdgerecht en om af te sluiten koffie op terras met enig uitzicht op de kathedraal en rechteroever.

Peter De Bie
Reviewed on 15/05/2015

fijne keuken, vriendelijk, verzorgd, mooi uitzi...

fijne keuken, vriendelijk, verzorgd, mooi uitzicht maar naar de dure kant,

ronald beuckelaers
1 Beoordeling
Reviewed on 13/05/2015

Lekker eten op een prachtige locatie en een...

Lekker eten op een prachtige locatie en een vlotte bediening!

Willy Meulenbergs
Reviewed on 27/03/2015

aanrader

perfekte bediening - mooie inrichting -geen parkeerproblemen

Chantal Zelnik
Reviewed on 21/03/2015

Mooi uitzicht op Antwerpen stad

Lekkere lunch, we hebben ervan genoten.

Alexandra Stercq
1 Beoordeling

MEDIOCRE

Duur en service..... We hadden kreeft besteld...niet mogelijk omdat een paar waren dood in de tank...dan had ik kabeljau gevraagd....ook geen....dan kwam de kelner met ons wijn....kurk was nog half in fles..... Heel duur voor wat het is... Vuil ook... Moet echt verbeteren. Zicht is heel mooi natuurlijk maar helass te veel mankementen.

Willem van Dommelen

SUPER gave locatie! AANRADER!!!

Niet alleen is de locatie ongelofelijk mooi en romantisch, maar is het eten net zo heerlijk!! Komen snel terug!!