DE PEERDEBLOMME

Weidestraat 313 - 8310 ASSEBROEK - BRUGHES | Show phone number050.67.62.74
 |  | website restaurant DE PEERDEBLOMME

Info restaurant DE PEERDEBLOMME

Elke woensdag- en vrijdagavond is er cote a l'os a volonté! Dit alles is met een fris slaatje en frietjes voor 22 euro p.p.!!

De Ribbetjes zijn niet meer te verkrijgen!!

Welkom bij restaurant tea-room De Peerdeblomme te Assebroek (Brugge)

Els en haar team heten U van harte welkom in restaurant tea-room De Peerdeblomme. Wij verwelkomen U graag voor een uitgebreide maaltijd, een dagschotel of een langerekte menu. Maar ook voor een lekkere pannenkoek, wafel of ijscoupe bent U hier aan het juiste adres.
Wilt U gewoon genieten van ons bier van de maand of van een andere frisse verkoeling, ook geen probleem... Ons motto is... kom binnen!

Breng gerust Uw kinderen mee naar tea-room De Peerdeblomme! Terwijl U rustig geniet op het terras kunnen de kinderen uitgebreid ravotten op de speeltuin. Is het iets minder mooi weer? Geen nood! Wij hebben ook een discrete binnenspeelruimte.

Bij restaurant De Peerdeblomme moet U beslist langskomen voor een dagschotel... Voor slechts €12 krijgt U een soep, een hoofdgerecht en een koffie... en daarbij besparen wij zeker niet op de kwaliteit of quantiteit van onze gerechten.

Plant U een feestje? Een fietstocht? Of U wilt gewoon samen iets eten met vrienden? Bij de Peerdeblomme zijn ook groepen van harte welkom. ook voorzien wij voor u GRATIS 6 oplaadpunten voor uw E-bike en kunt u uw fiets banden opblazen.

Kortom... bij ons staat de deur steeds open!

Bij De Peerdeblomme kan u terecht
voor het opladen van de batterij
van uw electrische fiets!

facebook

Informations

Name: DE PEERDEBLOMME
Address: Weidestraat 313 - 8310 ASSEBROEK - BRUGHES
Telephone: Show phone number050.67.62.74
Cuisine: Belgian-French
Budget: - 25 EUR
Payment facilities: Maestro, Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

Facilities and Services

Facilities: Ambiance Cool, Playground, Children's menus, Parking, Dogs allowed, Children's play area, Terrace, Garden, Wi-fi, Child friendly
Setting: Contemporary surroundings, Farm

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Nieuwe uitbaters, dagschotels nog steeds zelfde kwaliteit, maar met een grote wijziging, en niet een goede. De prijs van de dagschotel is dezelfde en de kwaliteit ook, maar de koffie die inbegrepen is in de dagschotel wordt heel letterlijk genomen. Waar in alle andere restaurant waar een koffie inbegrepen is in de dagschotel wordt thee en koffie gelijkgesteld, hier moet men als je geen koffie neemt de thee in surplus betalen (2,20 €). Dit vind ik niet logisch want iedereen drinkt geen koffie. Misschien toch eens nagaan of dit klantvriendelijk is.

Super!
UserPicture
, 29 years, lombok, nusa tenggara barat, indonesia
09/01/2015
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Lekker eten, leuke sfeer, echt een aanrader! Brasserie! Dinsdag paling in roomsaus a volonté en donderdag côte à l'os! Eerlijke prijs. Heerlijke ribbetjes, ik begrijp niet wat Rik bedoeld. Echt aan te raden!