BRASSERIE LA PAIX

1 Michelin star | 16/20 GaultMillau
Rue Ropsy-Chaudron 49 - 1070 ANDERLECHT - Neighbourhood : Cureghem bara - Abattoirs | Show phone number02.523.09.58
 |  | website restaurant BRASSERIE LA PAIX

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel. Het interieur is weinig aantrekkelijk, doet denken aan een gerenoveerd café en met een beetje ongeluk kijk je uit op de drukke straat van een onaangename buurt. Bij een drukke service wordt het er zeer lawaaierig, waardoor je het gezelschap en de zaalverantwoordelijke moeilijk verstaat. De kaart werd niet toegelicht en de voorgerechten zijn schandalig hoog geprijsd. Deze zijn wel lekker van smaak, maar verantwoorden nog lang de prijs niet. Als hoofdgerecht namen we datgene waarvoor La Paix gekend is, de file puur steak. Het gepresenteerde bord was niet bepaald een streling voor het oog, de gemixte groenten passen niet bij een steak en ik ontbrak een originele, smaakvolle salade. Dit was eerder een bord voor het betere eetfestijn. De bestelde gerechten werden een beetje laat, maar wel met veel passie toegelicht. Bij een bezoek aan La Paix trek je best een volledige namiddag uit. We deden 2,5h over een voor- en hoofdgerecht.

Ontgoocheld
UserPicture
, 51 years, ertvelde
06/01/2015
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Het was inderdaad een verrassingsmenu. Zeven gangen waarvan maar liefst vijf met (een beetje) vis... Het enige gerecht met (een beetje) vlees werd dan nog zo goed als koud opgediend. Niet met honger vertrokken maar wel met goesting naar een sappig stuk vlees met VERSE frieten.