DE NOTELAER

|  | website restaurant DE NOTELAER

Book at restaurant DE NOTELAER

Book

Info restaurant DE NOTELAER

Een stukje paradijs omgeven door groen en rust. Landelijk gelegen aan een kabbelend water met een uitnodigend terras om de dorstigen te laven of gewoon om even uit te rusten... In restaurant-brasserie 'De Notelaer' kunt u steeds terecht voor een drankje, een hapje, een ijsje of om even in de kaart te neuzen en trek te krijgen in al dit lekkers. Elke eerste zaterdag van de maand kunt u er ook genieten van een heerlijke brunch met het hele gezin. De kids kunnen zich voor en na de brunch trouwens volop uitleven in de speeltuin. Daarnaast leent 'De Notelaer' zich ook prima voor feesten, al dan niet bij u thuis via de traiteurdienst. In samenspraak met u stelt men graag een concept samen op maat van uw smaak en budget.

facebook

Cuisine: French
Budget: - 25 EUR
Payment facilities: Master Card, Visa

Facilities and Services

Facilities: RestoBookings Promotions, RestoBookings, Playground, Children's menus, Parking, Dogs allowed, Children's play area, Terrace, Garden, Bar - Lounge
Capacité groupes: 50

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Altijd zeer tevreden geweest tot vandaag, toen ik vroeg waar mijn steak te vinden was kreeg ik als antwoord het zijn stukken van 200 tot 250gr,ik schatte een kleine 100gr en vroeg om een weegschaal, gevolg:een tweede stuk van 100gr.De Archiducsaus was waterachtig met 2 kleine halve champignons. Voor 170€ voor 4pers verwacht je beter dan de Lunchgarden. Bediening was zeer goed, zelfs wanneer zijzelf besef hadden van de middelmaat van de keuken.

Absoluut OK
UserPicture
, hansbeke
04/01/2015
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Een gezellige zondag doorgebracht met dank aan heel het team van De Notelaer.