CHAFLO & CO

Facilities: Parking, Terrace
Setting: Contemporary surroundings
Capacité groupes: 100

Recent reviews

We gaan niet meer terug...
UserPicture
, affligem
30/03/2015
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Uit eten gaan, is een totale ervaring en draait om meer dan wat er op je bord ligt alleen. De zaakvoerder heeft dit nog niet goed begrepen. We hadden gereserveerd nadat we op de website gelezen hadden welke weeklunch geserveerd zou worden. Eens in het restaurant aangekomen, bleek deze info via mobiele wegen niet te kloppen. We hebben dan maar à la carte gegeten, aangezien mijn vriend niet echt een visliefhebber is (en de nieuwe weeklunch vooral vis bleek te zijn). Het eten was heel goed. Iets negatiefs kan en wil ik niet kwijt over de verfijnde keuken. De bediening daarentegen was niet om over naar huis te schrijven... De dame in kwestie (middelbare leeftijd, kort donker haar) weet niet hoe om te gaan met klanten. Spontaniteit was ver te zoeken. Ze was koeltjes en deed gewoon haar werk, zonder meer en zonder gevoel. Wanneer we wilden afrekenen, heeft ze ons meermaals 'genegeerd' of ze gaf ons alleszins dat gevoel. Bij het naar buiten gaan, passeerden we de zaakvoerder die zelfs niet opkeek. Een begroeting of bedanking kon er ook niet van af. Vriendelijkheid kost niets, enkel wat moeite. Het gevoel waarmee je klanten het restaurant verlaten, is minstens even belangrijk als de kwaliteit van de maaltijd. Wij kwamen hier regelmatig, maar dat is verleden tijd.

Slechste ervaring ooit
UserPicture
, kapelle-op-den-bos
15/03/2015
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Kregen voor nieuwjaar een cadeaubon wijnproeverij en kozen chaflo eruit. Gingen er gisteren 14 maart naartoe na reservatie per e.mail op 15 februari. Moesten er ten laatste 17h15 zijn voor de wijnproeverij en om 18h00 dineren wat we wel vrij vroeg vonden. Nog eerst even gebeld voor vertrek want voor ons 42 km rijden of alles nog ok is. Komen daar om 17h00 toe. Het personeel zat daar te eten en een dame kwam ons ontvangen en we moesten aan een niet gedekt tafeltje zitten. Beetje later kwam een man voor elk van ons beide 3 vieze bevlekte lege glazen zetten en we mochten tussen 4 wijnflessen er 3 uitkiezen en 1 keuze was verkeerd en de flessen ver leeg geen spuwbak? De man was weg we namen van elk 1 slokje de eerste leek azijn de 2de iets minder azijn de derde de beste van de drie toch niet voor aankoop geschikt. Onze bon van 24,90 euro hierin besteden zagen we niet zitten. Daar zaten we dan en waar is de uitleg zoals beschreven in boekje cadeaubon ? Volgens ons waren die flessen al 1 of meerdere dagen open ? Als hij dan eindelijk terugkwam vroegen we of ze rioja wijn verkochten en dan mochten we even mee in den halven donker in de stock waar we dan een deftige wijn van rond de 18euro de fles vonden die we kennen en zonder proeven kochten wij daar een kistje van 6 van en hadden via de bon dan in feite 1,3 fles gratis. Onze vaste leverancier geeft altijd 5 plus 1 gratis. Het was dan 17h35 geworden ipv 18h00 want proeverij zou 45 min duren ? Is de slechtste proeverij die we ooit meemaakten. En dan krijg je hier bovenop te horen dat het restaurant volzet is en we er niet kunnen dineren ondanks dat 1 maand op voorhand alles geregeld was en er zat geen kat in het restaurant er lag daar alleen een man te slapen op een bank? Zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt. Een echte schande. Gelukkig is de aangekochte wijn heel lekker.