Extraordinary 9.0 Score based on 10 reviews

Lettenburgstraat 15 8600 DIXMUDE

Belgian-French Tea-room Meat

Thursday

Show phone number Email Website Facebook

Facilities Ambiance Cool, Playground, Children's menus, Restaurant - dancing, Parking, Dogs allowed, Terrace, Garden, Wi-fi Atmosphere Rustic, Authentic surroundings
Payment methods Master Card, Visa, Bancontact

10 persons have written a review about LETTENBURG

This restaurants is recommended for:

• Couples 50%
  • Groups 50%
  • Kids 100%
  • Business 50%
  • Trendy 50%
  • Best value 50%
Kristien Vanroose
Reviewed on 23/07/2016

Veel te lang moeten wachten , een uur is ee...

Veel te lang moeten wachten , een uur is ee toch over . De suggestie salade was heel simpel .salade met een gebakken kipfilet die veel te lang gebakken was . Niets special erbij .

jan de smet
Reviewed on 04/07/2015

zeer lekker eten, zeer trage bediening

het eten was zeer lekker en verzorgd, maar een uur wachten op de maaltijd is te lang, eender hoe druk het is (wat het niet echt was). En dan nog eens een half uur op het desert, en een kwartier op de koffie. Vond de bediening ook nogal aan de koele kant eerlijk gezegd. Men kon voelen dat men op zijn woorden moest letten. Misschien lag het aan de volle maan?

Bart Verbrugghe
Reviewed on 18/04/2015

Absolute aanrader!

Schitterende kwaliteit. Goeie service en eerlijke prijs. Superlekkere entrecote. Echt genieten!

Freddy Willaert

Wat een spijskaart!!!

Qua prijs kwaliteit, het beste restaurant uit de westhoek. Enorme keus op de kaart. Ruime en lekker bereide gerechten. Lekkere huiswijn voor een aanvaardbare prijs.

MICHEL
1 Beoordeling

Si vous trouvez mieux laissez moi l'adresse!!!!!

Un très bon accueil, une cuisine simple et très bonne, il faut le dire quand tout est bien. On a faim à regarder les plats qui arrivent on patiente avec la petite assiette de jambon cru (superbe) découpé sur place. je vous invite à le découvrir par vous même, vous ne serez pas déçu j'attends vos commentaires M.D.

Christian
1 Beoordeling

super! et ce midi ont se régale des

Nous y sommes retourné, après les travaux d 'embellissement et d'agrandissement. Cadre chic, cosy, au goût du jour. Accueil sympathique, contenu des assiettes inchangé" je m'explique:(tres) )genereuse, bien présentée, avec la plaque pour tenir au chaud, car on met du temps pour se régaler, grillades parfaitement cuites et assaisonnées. ..et que dire de la gaufre en dessert? Croustillante et moelleuse a la fois. Un régal! Ah, on a du y aller en semaine:pas de place les samedi et dimanche avant fin Mai. Mais pour les retraités que nous sommes, c'est tous les jours dimanche! ! Les anguilles ont l'air très bien aussi! A bientôt et merci. J'oublie de préciser le prix:120 € à 4 et avec 6bieres

vicky

Heel verzorgd en lekker!

Paling provencale heel lekker en mals alsook het vispannetje!

pieter
1 Beoordeling

zeer goed voor zijn prijs

zeer goed prijs kwaliteit

edy
1 Beoordeling

lekker eten tegen een aanvaardbare prijs

Wij zijn tevreden en komen nog terug.