LE GRAND BLEU

Book at restaurant LE GRAND BLEU

Book

Info restaurant LE GRAND BLEU

Hartelijk welkom,

De filosofie die schuilgaat achter Le Grand Bleu is simpel en heeft niet veel uitleg nodig : Met een knipoog naar vis, schaal- en schelpdieren verfijnde gerechten bereiden op basis van dagverse kwaliteitsproducten tegen een betaalbare prijs! Genieten van een gastronomische maaltijd in een sfeervol kader moet wat ons betreft immers toegankelijk zijn voor ieders beurs.
En de blijken van appreciatie die we konden lezen in tal van recensies maar ook in gidsen als Michelin (met een Bib Gourmand), Gault Millau (prijs plezier en uitstekende lunch) en de Henri Lemaire, doen ons vermoeden dat we op de goede weg zijn.

Tot binnenkort,
Het team van Le Grand Bleu

OPGELET! Nieuwe openingsdagen in 2014
Le Grand Bleu is gesloten op maandag en dinsdag (uitgezonderd feestdagen).

Middag 12u00 tot 16u30 (keuken tot 13u30)
Avond 19u00 tot 24u00 (keuken tot 20u30)

facebook

Informations

Name: LE GRAND BLEU
Address: Snepkaai 15 - 9000 GHENT
Telephone: Show phone number09.220.50.25
Closing: Monday & Tuesday
Cuisine: Seafood
Budget: ± 30 EUR
Payment facilities: Sodexo Lunch Pass®, American Express, Diners Club, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

Facilities and Services

Facilities: RestoBookings, Private room, Parking, Air conditioning, Terrace, Garden, Take-away, Wi-fi
Capacité groupes: 65

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Dit is ons favoriete restaurant voor kreeft. ALLE bereidingen zijn perfect uitgevoerd, worden aangeboden aan een super competitieve prijs en worden zeer vriendelijk geserveerd. Reserveren is de boodschap!. Noot: wij wonen in Dilbeek maar hebben familie in het Gentse en profiteren van elk familiaal bezoek om hier te gaan genieten.

geweldig restaurant voor kreeft
UserPicture
, antwerpen
22/06/2014
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

wij komen altijd speciaal van antwerpen voor de kreeft. nergens vinden we ze zo goed als hier; doe zo verder en jullie mogen ons nog veel verwachten.

You may also be interested in these establishments:

DALI

Cuisine Belgian, Brasserie, Seasonal