Er is geen fysieke kaart meer. Het menu bekijke...
Er is geen fysieke kaart meer. Het menu bekijken moet via een QR-code hetgeen ik heel jammer vind. Op een klein scherm heb je minder overzicht op het aanbod en moet je voortdurend scrollen. Ook de Bento-boxen, waarvoor we in het verleden kwamen, stonden niet meer op het menu. Serveerster heeft veel fouten gemaakt terwijl we zelfs op onze gsm telkens hebben aangewezen wat we wouden bestellen want ze sprak geen Nederlands. Misschien dat ze beter eens overlopen had wat ze genoteerd had alvorens te vertrekken aan onze tafel. Zowel bij de drank, voorgerecht als hoofdgerecht zijn er fouten gemaakt: producten gebracht die we niet hadden besteld. De drank heb ik nog zo gelaten en dan maar opgedronken maar het voorgerecht en hoofdgerecht hebben we wel laten wisselen waardoor er al een deel op tafel stond en we op de rest moest wachten. De gember en wasabi van één van de boten was volledig uitgedroogd en de wasabi vertoonde zelfs een bruine rand. Bij het vertrek wel een korting gekregen voor het geleden leed maar het goede gevoel dat ik normaal heb als ik hier vertrek, was er dit keer niet. Geen idee of we nog voor een herkansing gaan gaan, er zijn nog sushi-zaken in Hasselt die betere service leveren.