Hollywood Studio

Payment methods American Express, Diners Club, Master Card, Visa, Bancontact

5 persons have written a review about HOLLYWOOD STUDIO

Sofia Martinez
Reviewed on 19/08/2016

Beste , met jullie slechte commentaren hier....

Beste , met jullie slechte commentaren hier. Op het verhaal met het bestek zelf te komen halen! Het was K3 in de Ethias arena! Er waren zoveel reservaties! Want de mensen wisten dat het K3 was en reserveerden er voor! Omdat jullie niet reserveerde konden wij onbemand jullie moeilijk helpen! Het was inderdaad een chaos maar een tip voor de volgende keer! Probeer altijd te reserveren! Gemakkelijk voor jullie en gemakkelijk voor ons. Mvg

Hilde Sechten
1 Beoordeling
Reviewed on 16/04/2016

WEGBLIJVEN

1u15 moeten wachten voor bestelling opgenomen werd en we een drankje kregen, 45 minuten extra (na 2 uur) voor eten kwam, zonder bestek, zelf dan maar gaan halen achter de toog, niemand reageerde, vol-au-vent €13.50 koud en uitgedroogde frietjes, geen enkele garnituur, pasta's niet volledig gekookt, toiletbezoek €0.30. Jammer voor de studenten, die doen wat ze kunnen, dat de volwassen gerant niet meer personeel wil/kan inzetten en dan ook nog de klanten komt uitschelden als die (na het betalen!) een zeer terechte opmerking maken over de matige kwaliteit van het eten.

Sander Vandormael
Reviewed on 12/02/2016

Zeer Slecht

Onlangs er gaan eten met mijn vriendin, Wat een soep was me dat daar! Een volle zaak en maar 2 obers te bespeuren, Blijkbaar geen organisatie! Te lang wachten, 20 min wachten op een simpel colaatje, Eten koud en bijna de film gemist. Na de film in de zaak aan de andere zijde gegaan. Daar was een zeer goede bediening.

Ines Swinters
1 Beoordeling
Reviewed on 30/01/2016

Ronduit slecht

Vriendelijke bediening, maar mijn vol-au-vent was koud. Op het toilet moet je betalen, ook al ben je in het restaurant aan het eten. Not done! Bovendien was de poetsman van de toiletten zeer onvriendelijk. Ik moest en zou eerst betalen voor ik nr het toilet mocht. Omdat ik pas na mijn toiletbezoekje wilde betalen, beschuldigde de man mij ervan geen geld bij te hebben en weigerde hij me de toegang tot het toilet!!! Ik ben dan gewoon in de Kinepolis naar het toilet gegaan, waar iedereen na zijn toiletbezoek betaalde zonder problemen. Zeker niet aan te raden!

1  reactie
Sander Vandormael
Reviewed on 12/02/2016

Volkomen met je eens,.

Heidi Vanbrabant

Valt mee

Lekker maar laatst was men videe wat lauw.