RESTAURANT KAPELHOEVE

Potestraat 4 - 3020 WINKSELE | Update restaurant details | Show phone number pas disponible - niet beschikbaar

Reviews RESTAURANT KAPELHOEVE

• Gastronomy
  • Best Value
Reviewed on 20/02/2016
eerste maal

Spijt dat ik als inwoner van Winksele dorp niet eerder naar Winksele-Delle ben gereisd om er eens te eten. Het eten was lekker, geen modern gedoe zoals nu blijkbaar mode is. Mijn vrouw en ik zweren bij de keuken die we kennen uit onze jeugd en dit was geslaagd. Prijs kwaliteit is eerlijk net zoals de bediening en het contact met de uitbaters. Voor minder grote eters raad ik aan wat te vasten alvorens er langs te gaan, de porties zijn berekend op grote eters. Benny Debie

Reviewed on 13/05/2015
perfect

Het eten is er prijs kwaliteit echt top! Voor die prijs eet je elders veel slechter. Alles wordt home made gemaakt en dat proef je. Zeer vriendelijk koppel met de nodige humor. Echt een aanrader dus!

Onder het gemiddelde

Recent gaan eten samen met mijn echtgenote. Het eten was gezien de prijs kwaliteit goed. Wel zeer weinig keuze op de menu en een beperkte en dure wijnkaart. Vrij koele ontvangst en weinig animo daar we de enige klanten waren.

0 reactions

Het was er gezellig een echte aanrader voor prijs en kwaliteit