Brasa

Grill Latin-American Mexican

Monday, Tuesday

Show phone number Email Website

WEES WELKOM

U bent welkom heerlijk te tafelen met vrienden of zakenpartners, een snelle hap te eten, te borrelen aan de bar en/of te eten tot je niet meer kan. Dat je naar buiten loopt en denkt “ik heb lekker gegeten, ben goed bediend en voelde me welkom. Dan hebben wij precies gedaan waar we goed in zijn…”
Restaurant Brasa is het enige restaurant in de omgeving met de unieke Braziliaanse Churrasco houtskoolgrill, tapas als voorgerechten en het “all you can eat” concept.
Natuurlijk kunt u bij ons ook à la carte dineren. Onze Chef heeft een aantal gerechten geselecteerd zodat u eventueel een snelle hap kan eten.
We serveren typisch Zuid-Amerikaanse voorgerechten, soepen en desserts.
Het hoofdgerecht is op de Braziliaanse Churrasco houtskoolgrill gegaard vlees en vis.
Vlees en vis worden langzaam op de gloeiendhete houtskool in de Churrasco grill gegaard. Door het constant roteren branden ze niet aan. Ze garen zachtjes en blijven lekker sappig.

Ons restaurant is lekker knus en biedt plaats aan 40 gasten. Hierdoor heeft u direct contact met de chef en kunt u van dichtbij zien hoe de gerechten worden bereid.
We hopen u gauw te mogen verwennen.

Het team van Brasa

facebook

Facilities Children's menus, Parking, Air conditioning, Dogs allowed, Disabled Access, Terrace, Garden, Bar - Lounge Atmosphere Contemporary surroundings
Payment methods Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®