BISTRO DEN DUIVENTOREN

• Kids
  • Business
  • Best Value
Reviewed on 24/07/2016

Buiten kunnen eten waar het fijn is om te zitten. Lekker gegeten,klein minpuntje:er werd lamskroon besteld en pas meer dan een half uur later kwam men zeggen dat er geen lamskroon meer was met als gevolg dat e vrij lang op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten.

Reviewed on 21/07/2016

Mooie ligging! Kindvriendelijk. Eten was goed, enkel jammer dat de frietjes vrij laat tot bij ons waren ;-) Voor de rest...doe zo voort

Reviewed on 11/07/2016

zeer vriendelijk. zeer lekker eten. minpuntje konden geen mojito serveren en de pasta gerechten waren op.

Reviewed on 11/07/2016

Rustig gelegen in het groen. Het groen vraagt wel een beetje meer onderhout de haag wat korter vanwege de beestjes. Service vont ik wel aan de verlegen kant. Goed voor nog eens terug te komen een aanrader zeker genoeg eten.

Reviewed on 09/07/2016

zoals vorige keer goede service en goede kwaliteit van eten

Reviewed on 03/07/2016

prijs -kwaliteit en service uitstekend

Reviewed on 02/07/2016

Bediening was wel vriendelijk, maar we hadden de indruk dat ze niet goed wisten welke prioriteiten te stellen.

Reviewed on 30/06/2016

Omdat ik op voorhand 2 mails doe om te vragen om te kunnen eten tegen half vijf, ik heb zelf alle menu's ingetypt en doorgestuurd en niemand in het restaurant was hiervan op de hoogte. Dat vind ik een grote fout van het management. Veel blabla en niet communiceren van hogerhand met de bedieners die uit de lucht vielen. Zielig. Ik kom zeker nog terug, maar niet meer als we ons zo moeten haasten. Het zat natuurlijk redelijk vol en de garçons deden hun best, maar de kok moest nog aan alles beginnen van nul.

Reviewed on 07/06/2016

Rampzalig! U heeft blijkbaar alleen maar personeel dat de bestelling kan opnemen, maar geen personeel dat kan serveren. Dat het druk was is geen excuus, want er was niet veel volk. de organisatie lijkt professioneel maar is zelfs niet amateuristisch te noemen. U mag mij van uw klantenlijst schrappen en wens van u zelf geen e-mails te ontvangen.

Reviewed on 25/12/2015
Verrassend niveau

Het begint al voor men de deur opendoet. Aangenaam kader met kinderboerderij en historisch karakter. Prachtig ruim terras. Zodra we de deur openden werden we vriendelijk en met een glimlach ontvangen door eigenares Manuela, ze bood ons zelfs het beste plaatsje aan de grote open haard aan. Bediening ging vlot en we kregen steeds updates over wanneer we de volgende gang geserveerd gingen krijgen. Het eten was lekker. Komen we zeker nog een keer langs!