BISTRO DEN DUIVENTOREN

• Kids
  • Business
  • Best Value
Reviewed on 28/08/2016

Eten was super lekker, bediening héél vriendelijk en behulpzaam (tafeltje was nogal klein voor ons vier en werd onmiddelijk tafeltje bijgeplaatst)! Er was die avond ook een trouwfeest in de zaak, waardoor we iets langer op ons eten moesten wachten.. kregen een gratis drankje aangeboden van de zaak hiervoor.. hebben we in andere zaken nog niet meegemaakt als we langer moesten wachten! Doe zo verder, ons zien jullie zeker nog terug!!! Els & Andy

Reviewed on 24/08/2016

Aangenaam om te zitten, vriendelijke bediening en lekker eten. Meer moet dat niet zijn!

Reviewed on 16/08/2016

Lekker genieren

Reviewed on 14/08/2016

Alles is erg meegevallen. Het weer. Het eten. De kinderen amuseerden zich erg , op de speeltuin, in het park en met de animatie rond de trouwers op het kasteel. Zeer goede bediening door Hassan (?) Positief is het kunnen gebruiken van het terras naast het zaaltje. Het is onze derde keer dat we er een familiefeestje hadden en waarschijnlijk niet het laatste.

Reviewed on 12/08/2016

Rustig en gezellige sfeer, attente bediening met tikkeltje humor! Al wat geserveerd werd, vonden we lekker! Het lukte niet om mijn geboortedatum en geslacht in te vullen, het reageerde niet! Ik ben op 25 maart 1957 geboren en ik ben een dame, vriendelijke groeten en nog veel succes met jullie zaak! Nini en co...

Reviewed on 06/08/2016

Zeer tevreden, alles tip top in orde! Vriendelijke bediening! Een aanrader!

Reviewed on 06/08/2016

Veel te lange wachttijden op ons nagerecht zaten we bijna een uur te wachten terwijl het eigenlijk helemaal niet zo druk was.. Hebben het dan opgegeven en zonder nagerecht naar huis. Als we de rekening vroegen zou het nagerecht ineens klaar zijn. Dit is voor ons iets teveel van het goede.

Reviewed on 24/07/2016

Buiten kunnen eten waar het fijn is om te zitten. Lekker gegeten,klein minpuntje:er werd lamskroon besteld en pas meer dan een half uur later kwam men zeggen dat er geen lamskroon meer was met als gevolg dat e vrij lang op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten.

Reviewed on 21/07/2016

Mooie ligging! Kindvriendelijk. Eten was goed, enkel jammer dat de frietjes vrij laat tot bij ons waren ;-) Voor de rest...doe zo voort

Reviewed on 11/07/2016

zeer vriendelijk. zeer lekker eten. minpuntje konden geen mojito serveren en de pasta gerechten waren op.