BISTRO DEN DUIVENTOREN

• Business
  • Best Value
Reviewed on 25/12/2015
Verrassend niveau

Het begint al voor men de deur opendoet. Aangenaam kader met kinderboerderij en historisch karakter. Prachtig ruim terras. Zodra we de deur openden werden we vriendelijk en met een glimlach ontvangen door eigenares Manuela, ze bood ons zelfs het beste plaatsje aan de grote open haard aan. Bediening ging vlot en we kregen steeds updates over wanneer we de volgende gang geserveerd gingen krijgen. Het eten was lekker. Komen we zeker nog een keer langs!

0 reactions

Reviewed on 07/10/2015

Deze beoordeling gaat niet over een eenmalige restauratie. De locatie en de sfeer zijn prima. Zo is het aangenaam eten. We hebben er zowel een familietreffen als individuele bezoeken ( ook kerst en nieuwjaar, Sint Valentijn etc..) op zitten en zowel de familie als ikzelf vonden het er bijzonder aangenaam. De kwaliteit van het eten staat buiten kijf. De bediening zoals het hoort en soms ook zoals het kan door de drukte. Ik verwacht niet de super ettiquette, nee dat niet, maar wel het vriendelijke het warme van de bediening zoals ze echt gemeend is. Tussen door ook de brunch is warm aanbevolen. De keuze, varieërende schotels per seizoen, zeker de wild schotels niet vergeten. Altijd een leuk momment.

1 reactions
Replied on 07/10/2015

Hartelijk bedankt voor je reactie,graag tot ziens! Manuela

Reviewed on 13/09/2015
Een fantastische BBQ

Twee weken geleden hebben wij met 54 leden van onze vriendenkring een BBQ Georganiseerd in de Duiventoren. Alles was zeer goed verzorgd tot in de kleinste details. Chef Dany en gastvrouw Manuella alsook het personeel hebben hun uiterst best gedaan en alles was perfect. De qualiteit van het eten was zeer hoog en meer dan voldoende. Wij hebben echt genoten van het lekker eten, de vriendelijke bediening, het fantastische kader en ook het mooi weer was van de partij. Alle ingrediënten waren daar om van onze BBQ een geslaagde evenement te maken. Dank U Dany en Manuella wij komen zeker terug.

1 reactions
Replied on 16/09/2015

Vriendelijk bedankt hoor !! 😉

Reviewed on 11/07/2015
top locatie met kraakverse producten

na wandeling in de polders gaan eten in de duiventoren super lekker gegeten plaats om snel terug te keren

0 reactions