ONDER DE LINDEN

Onder de Linden 1 - 3621 REKEM | Update restaurant details | Show phone number089.84.12.84

Informations

Facilities and Services

Facilities: Terrace
Capacité groupes: 50

Recent reviews

bij vrije keuze chef van een...
UserPicture
, riemst
31/08/2014
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

'nadat we hadden aangegeven dat we enkel een hoofdgerecht wilden bestellen en we ons wilden laten verrassen door de chef, kregne we na een 15 tal minuten een voorgerecht gepresenteerd met de daarbij behorende excuses dat de ober het verkeerd begrepen had en dat we nu enel een voorgerecht hadden gekregen. Dit smaakte naar behoren waardoor wij enigszins genoodzaakt ook een hoofdgerecht bestelden. de wijn a 5 euro per glas werd geserveerd, waarna een iets droge kabeljauw als hoofdgerecht werd geserveerd, met een lamsrack dat te doorbakken was. Nadat er iets van werd gezegd, beaamde de ober dat deze te doorbakken was. Bij einde van diner, sprak de collega chef kok me aan, en bood zijn excuses aan. Het excuus was dat de chef dacht dat we haast hadden, waarop ik zei, neen, had reeds aangegeven dat we vandaag vrij hadden, en dat haast nooit een excuus zou mogen zijn om een prachtig stukje vlees te doorbakken.\nTot mijn verbazing werd er niet een kopje koffie of glaasje wijn aangeboden maar kregen we de rekening gepresenteerd.\nAl met al was het eten redelijk en de prijs aan de hoge kant. Ik vind persoonlijk dat bij het maken en toegeven van twee fouten er een signaal van de uitbater zou mogen zijn, in de trend van een bakje koffie of iets dergelijks. Al met al, was de prijs kwaliteit ervaring onvoldoende waardoor wij als collega restauranthouders besloten hebben dat deze zaak prima is voor een glaasje bier, maar niet kan tippen aan de alternatieven die geboden worden in het dorp qua eet en diner experience. Wel wens ik de eigenaars een leermoment dat je een client het idee moet geven dat deze koning is, ipv een nare smaak