DE VERNIEUWING

Martelarenlaan 4 - 9160 LOKEREN | Update restaurant details | Show phone number09.279.69.70

2 persons reviewed this restaurant

Detailed rating
  • Atmosphere
Te mijden, heel onvriendelijke...
UserPicture
08/03/2015
See the detailed note
  • Ambiance
  • Service

Toen ik telefonisch wou reserveren,kreeg ik te horen dat op het terras niet mogelijk was. Wie eerst komt heeft eerst plaats. Bij aankomst bleken de enige twee vrije tafeltjes op het terras : gereserveerd!Toen ik de eigenaar hierover aansprak pakte die uit met een heleboel onvriendelijke 'maars'. Deze plek valt absoluut te mijden!

Ongelikte, en onbeleefd personeel...
UserPicture
, 39 years, lokeren
28/07/2014
See the detailed note
  • Ambiance
  • Service

De eigenaar/uitbater vond het nodig om met véél gegrom, de nodige 'goooh' en krachttermen de rekening te brengen nadat we een opmerking hadden gemaakt over de wachttijden. 19h kregen we ons voorgerecht, 5 scampi's, en om 20h kregen we uiteindelijk een overgare roggevleugel die zwom in een smaakloze botersaus, en een portie mosselen. 1h tussen beide gerechten ! Meneer vond dergelijke wachttijd normaal en nadat iedereen die na ons binnen was gekomen reeds bediend was, en zelfs betaald had. Hij vind het zelfs zo onterecht dat hij het nodige ongenoegen diende te tonen op de toch TERECHTE kritiek. Of ik dit restaurant aanbeveel ? NEE !