DE NIEUWPOORTHOEVE

Nieuwpoortstraat 14 - 9160 LOKEREN | Update restaurant details | Show phone number09.348.85.26

Informations

Payment facilities: American Express, Master Card, Visa

Facilities and Services

Facilities: Terrace

Recent reviews

overprijsd en eten was een teleur...
UserPicture
, lokeren
26/04/2014
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

We zijn er gisteren heen gegaan met ons gezin. Mijn man en ik zaten er heel mooi buiten, terwijl de kinderen speelden in de goed onderhouden speeltuin van het restaurant. De teleurstelling begon echter wanneer het eten (na lang wachten) opgediend werd. De slaatjes die we gevraagd hadden vielen zeer pover uit: wat blaadjes ijsbergsla, enkele schijfjes komkommer en rode biet en wat geraspte wortel en knolselder. Geen lekkere dressing erbij. Frietjes kwamen uit zo'n diepvrieszak. De bediening was vriendelijk, maar traag en slordig (2x iets vergeten). De grootste teleurstelling moest echter nog komen: de rekening. Deze was abnormaal hoog voor hetgeen we gekregen hadden. Het restaurant hanteert erg hoge prijzen (voor lage kwaliteit) en rekent voor alles extra's (mayo, ketchup, friet,...). We gaan regelmatig uit eten met ons vieren en hebben nog nooit zo'n slechte prijs/kwaliteit gekregen. Vandaar dat ik besloten heb om een recensie te plaatsen (iets wat ik eigenlijk nog nooit gedaan heb).

UserPicture
02/04/2013
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

1 van mijn lieveling restaurants waar ik ga gaan eten. Prijs/kwaliteit ligt perfect. Je kan er lekkere echte Belgische kost eten. Voor de kinderen is er een buiten speeltuin wat zeer interessant is voor in de zomer. Ook het personeel is er zeer vriendelijk. Zo was mijn steak iets te ver gebakken dan dat ik had gevraagd. Ter compensatie kreeg ik een gratis koffie. 9/10!

You may also be interested in these establishments:

BISTRO VIENNA

Cuisine French, Italian, Bistro