Dessain

Ridder Dessainlaan 2 2800 MALINES

Belgian French Gastronomic

Show phone number Email Website

Het interieur van Restaurant Dessain (voormalig restaurant Gulden Anker), gelegen aan de Leuvense vaart kreeg recentelijk een stijlvolle facelift.
Manager en tevens chef-kok Peter Verelst serveert Franse – Belgische gastronomie met een eigentijdse toets. Zijn vrouw Alexandra en haar zaal-team zorgen voor een vriendelijke bediening in een sfeervol en eigentijds kader (met zicht op de Oude Brusselse Poort) .

facebook

Facilities Possibility to book real-time, Air conditioning, Disabled Access, Hotel Atmosphere Contemporary surroundings, Hotel
Payment methods American Express, Master Card, Visa, Bancontact

4 persons have written a review about DESSAIN

This restaurants is recommended for:

• Couples 67%
  • Business lunch/dinner 34%
  • Gastronomy 100%
  • Price/quality 100%
Diane Wyckaert
1 Review
Diane recommends this restaurant for:
Reviewed on 02/08/2015

Ongelooflijk lekker !!!!!!

Gisteren de gastronomische menu gegeten met aangepaste wijnen. Het was super lekker en ze schonken goed met de wijn en dit alles in een zeer aangenaam kader met vriendelijk personeel. Ondanks het eten super was moet ik toch melden dat de stoelen ongelooflijk slecht zitten ! Ook kon een vriendin de deur van de toiletten niet open krijgen dan ben ik meegegaan en gelukkig ben ik blijven wachten want ze kreeg de deur niet meer open , uiteindelijk het is gelukt met een geldstuk !!! Rare ervaring in een fantastisch restaurant. Advies : ga steeds met twee naar toilet en breng een kussen mee. Wij gaan zeker nog terug !!!!!

Marc Scheers
1 Review
Marc recommends this restaurant for:
Reviewed on 06/04/2015

Topper

Zéér lekkere lunch van de restodays gegeten. De bediening is ook top ! Hier komen we dikwijls en de prijs/kwaliteit is onovertroffen.

Lien De Graef
Reviewed on 16/03/2015

Bah

Eten slecht geen leuke bediening ik ga nooit meer terug.

André Tassin
André recommends this restaurant for:
Reviewed on 16/02/2015

Lekkere vroege Valentijn.

Vrijdag 13/2 reeds genoten van een fantastisch Valentijnsdiner. Mooie menu, lekker aperitief en de wijnen waren fijn geselecteerd. Het gekoppelde hotel was ook zalig! Menu met aangepaste wijnen prima in orde.