LOTUS ROOT - California Inspired Cuisine

15/20 GaultMillau
Stationsstraat 33 - 9810 EKE - NAZARETH | Update restaurant details | Show phone number09.280.07.77

Informations

Payment facilities: American Express, Diners Club, Master Card, Visa

Facilities and Services

Capacité groupes: 28

Recent reviews

Lekker eten in een kader zonder...
UserPicture
, sint amandsberg
23/02/2015
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

We hebben absoluut lekker gegeten in dit restaurant. Een prima kok en een geïnspireerde keuken. Maar er klopt duidelijk iets niet in het verhaal van dit restaurant. De sfeer in het restaurant is niet hetgeen wat je van dit type restaurant verwacht. Het restaurant baadt in veel te veel licht waardoor alle intimiteit verdwijnt, ook de tafelschikking is verre van ideaal en draagt niet bij tot de juiste sfeer. De sfeer van het restaurant is deze van een huiskamer waar je een aantal tafels inzet, een theelichtje op tafel zet en een paar schilderijen/foto's aan de muur hangt. Voor de rest wordt weinig moeite gedaan om hier iets sfeervols te maken. Eerlijk gezegd, wij snappen dit niet. En al dat lekkere eten ten spijt. Hier moet eens goed nagedacht worden over hoe de sfeer in je restaurant een lekker diner al dan niet meer of minder laat smaken. In ons geval, helaas het laatste, want na bijna 4 uur tafelen hadden we het toch wel gehad. Laatste klein detail: op een gegeven moment viel de achtergrondmuziek gewoon uit voor een minuut of 10...pijnlijk detail vinden we dit, dit bevestigt onze stelling: oog voor detail en sfeer ontbreekt in dit restaurant.

mooie ervaring
UserPicture
, 50 years, huise
04/11/2014
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Voor de eerste keer hier naar toe geweest. We namen het discovery menu, 65 Euro glaasje champagne - water - wijn inbegrepen. Hiervoor kregen we : 2 lekkere aperitiefhapjes, 2 hoofdgerechtjes, 1 dessert. Alles werd zeer smaakvol opgediend door de chef-kok. Minpuntje was wel de zeer harde zeste citroensmaak bij het tongetje. Groot pluspunt : zeer lekkere wijnen van topklasse. Ook top : de heel vriendelijke en aangename bediening van de chef-kok zelf. Prijs/kwaliteit is het ok. Is wel vrij klein interieur met zo'n 24 plaatsen, de ligging zelf is ook niets speciaals.