LOTUS ROOT - California Inspired Cuisine

15/20 GaultMillau
Stationsstraat 33 - 9810 EKE - NAZARETH | Update restaurant details | Show phone number09.280.07.77

Informations

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Voor de eerste keer hier naar toe geweest. We namen het discovery menu, 65 Euro glaasje champagne - water - wijn inbegrepen. Hiervoor kregen we : 2 lekkere aperitiefhapjes, 2 hoofdgerechtjes, 1 dessert. Alles werd zeer smaakvol opgediend door de chef-kok. Minpuntje was wel de zeer harde zeste citroensmaak bij het tongetje. Groot pluspunt : zeer lekkere wijnen van topklasse. Ook top : de heel vriendelijke en aangename bediening van de chef-kok zelf. Prijs/kwaliteit is het ok. Is wel vrij klein interieur met zo'n 24 plaatsen, de ligging zelf is ook niets speciaals.

UserPicture
, 33 years, huise
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

En jawel, ook wij mochten genieten van een exquise 6-gangen maaltijd met aangepaste wijnen. Geen goedkope zondagmiddag, maar wel ongelooflijk lekker in een prachtig interieur en zonder de hoogdravendheid van la grande chique. Bovendien waren de 6 gangen perfect qua samenstelling en hoeveelheid zodat je zeer tevreden, maar zonder overladen maag huiswaarts kunt keren, wetende dat je een subliem staaltje van chefs kunnen mocht proeven.

You may also be interested in these establishments:

LA BORGATA

9810 EKE - NAZARETH