VISRESTAURANT ARNO'S - HOTEL AMBASSADEUR

|  | website restaurant VISRESTAURANT ARNO'S - HOTEL AMBASSADEUR | Video

Book at restaurant VISRESTAURANT ARNO'S - HOTEL AMBASSADEUR

Book

Info restaurant VISRESTAURANT ARNO'S - HOTEL AMBASSADEUR

Gezellig, centraal gelegen restaurant met een specialiteit in visgerechten en zeevruchtenschotels. Verwarmd terras waar men mag roken. Van 1 april tot eind september groot zomerterras op de grote markt van Oostende (Wapenplein).

facebook

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Ondanks uw bevestiging van 15.12 zei de restauranthouder mij dat hij van u geen bestelling voor de zeevruchtenschotels had ontvangen. Toen maar wat anders gegeten. Was goed en veel. Wel een vreemde en nare ervaring. Je staat als bezoeker machteloos.

Gelieve de zaak te verlaten,...
UserPicture
21/07/2014
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

-Vriendelijk ontvangst. -Fruits de mer enkel indien vooraf bestelt, dit konden we niet opmaken op de site, we kwamen net daarvoor. Jammer - Eten was lekker en voldoende. - Op het laatste veranderde echter alles! Het begon zwaar te onweren boven Oostende en het personeel had er geen zin meer in wij werden kort verzocht de zaak te verlaten het zou toch gans de nacht blijven regenen!!! Als een hond naar buiten. Opgelet onze koffie was net op en in afwachting van iets minder regen zaten we een pintje te drinken, we hadden aperitief, voorgerecht, hoofdschotel, koffie en een fles wijn geconsumeerd, toch wat meer dan een spaghetti of zo. Service en sfeer scoren met 5 dus nog zeer hoog!!

You may also be interested in these establishments:

RESTAURANT TOI MOI ET LA MER

Cuisine French, Mediterranean, Seasonal