Good 7.9 Score based on 75 reviews

Wapenplein 8a 8400 OSTENDE

Seafood French Crustacean dishes

Wednesday

Show phone number Email Website Facebook

Cozy, centrally located restaurant with a specialty in seafood dishes. Heated terrace where you can smoke. From April 1 to September large summer terrace on the main square of Ostend (Arms Square).

Facilities Ambiance Cool, Possibility to book real-time, Private room, Children's menus, Parking, Dogs allowed, Disabled Access, Terrace, Hotel, Breakfast, Smoking area, Wi-fi, Child friendly, Vegetarian menu Atmosphere Authentic surroundings, Vintage
Payment methods Maestro, Sodexo Lunch Pass®, American Express, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

75 persons have written a review about VISRESTAURANT ARNO'S - HOTEL AMBASSADEUR

This restaurants is recommended for:

• Couples 100%
  • Business lunch/dinner 100%
  • Gastronomy 100%
  • Price/quality 100%
hannelore bekaert
Reviewed on 31/07/2016

Omdat het lekker en vers en de bediening vlot...

Omdat het lekker en vers en de bediening vlot en vriendelijk was

JANSSENS L.
Reviewed on 29/07/2016

kwaliteit van het eten was ondermaats ---...

kwaliteit van het eten was ondermaats --- bediening door twee jonge dametjes ondermaats niet beleefd, niet vriendelijk

Anne Claeys
Reviewed on 08/07/2016

frieten van karton

Mosselen met frieten gegeten in Arno's café. De frieten leken nergens naar, diepvries of vacuum of puur karton? De mayonaise komt uit een pot. Is het nu zo moeilijk om echt eten te maken in een restaurant?

Peter Vandermeulen
Reviewed on 06/07/2015

Zeer aangenaam

Zeer aangenaam. Snelle en correcte service, ruime porties. Goede prijs kwaliteit

Raf De Vos
Raf recommends this restaurant for:
Reviewed on 23/03/2015

Zeker aan te bevelen!

Vriendelijk onthaal en bediening. Op kwaliteit eten niets aan te merken, integendeel. Aan iedereen die houdt van lekker eten met een goede verhouding prijs- kwaliteit aan te bevelen. Wij gaan zeker nog terug.

Jan van Berkom

Vreemd

Ondanks uw bevestiging van 15.12 zei de restauranthouder mij dat hij van u geen bestelling voor de zeevruchtenschotels had ontvangen. Toen maar wat anders gegeten. Was goed en veel. Wel een vreemde en nare ervaring. Je staat als bezoeker machteloos.

Dirk Bonnaerens

Gelieve de zaak te verlaten, het blijft regen !!

-Vriendelijk ontvangst. -Fruits de mer enkel indien vooraf bestelt, dit konden we niet opmaken op de site, we kwamen net daarvoor. Jammer - Eten was lekker en voldoende. - Op het laatste veranderde echter alles! Het begon zwaar te onweren boven Oostende en het personeel had er geen zin meer in wij werden kort verzocht de zaak te verlaten het zou toch gans de nacht blijven regenen!!! Als een hond naar buiten. Opgelet onze koffie was net op en in afwachting van iets minder regen zaten we een pintje te drinken, we hadden aperitief, voorgerecht, hoofdschotel, koffie en een fles wijn geconsumeerd, toch wat meer dan een spaghetti of zo. Service en sfeer scoren met 5 dus nog zeer hoog!!

Jean Vanrossomme

menu poisson

Excellente qualité - fraicheur - service Top niveau

Robin De Rechter

Beneden mijn verwachting die weliswaar hoog lag.

Eten heel lekker. Het was druk dus service iets trager (hard werkend en zeer professioneel én vriendelijk personeel maar misschien onderbemand ?) Tijdens maaltijd op terras werd gerookt aan tafel naast ons. Koffie was lauw (vergeten aan bar maar geen nieuwe gezet). Binnen te duister.