VISRESTAURANT ARNO'S - HOTEL AMBASSADEUR

• Business
  • Gastronomy
  • Best Value
Reviewed on 29/07/2016

kwaliteit van het eten was ondermaats --- bediening door twee jonge dametjes ondermaats niet beleefd, niet vriendelijk

Reviewed on 08/07/2016
frieten van karton

Mosselen met frieten gegeten in Arno's café. De frieten leken nergens naar, diepvries of vacuum of puur karton? De mayonaise komt uit een pot. Is het nu zo moeilijk om echt eten te maken in een restaurant?

Reviewed on 31/03/2016

Reviewed on 06/07/2015
Zeer aangenaam

Zeer aangenaam. Snelle en correcte service, ruime porties. Goede prijs kwaliteit

Reviewed on 23/03/2015
Zeker aan te bevelen!

Vriendelijk onthaal en bediening. Op kwaliteit eten niets aan te merken, integendeel. Aan iedereen die houdt van lekker eten met een goede verhouding prijs- kwaliteit aan te bevelen. Wij gaan zeker nog terug.

Vreemd

Ondanks uw bevestiging van 15.12 zei de restauranthouder mij dat hij van u geen bestelling voor de zeevruchtenschotels had ontvangen. Toen maar wat anders gegeten. Was goed en veel. Wel een vreemde en nare ervaring. Je staat als bezoeker machteloos.

0 reactions

Gelieve de zaak te verlaten, het blijft regen !!

-Vriendelijk ontvangst. -Fruits de mer enkel indien vooraf bestelt, dit konden we niet opmaken op de site, we kwamen net daarvoor. Jammer - Eten was lekker en voldoende. - Op het laatste veranderde echter alles! Het begon zwaar te onweren boven Oostende en het personeel had er geen zin meer in wij werden kort verzocht de zaak te verlaten het zou toch gans de nacht blijven regenen!!! Als een hond naar buiten. Opgelet onze koffie was net op en in afwachting van iets minder regen zaten we een pintje te drinken, we hadden aperitief, voorgerecht, hoofdschotel, koffie en een fles wijn geconsumeerd, toch wat meer dan een spaghetti of zo. Service en sfeer scoren met 5 dus nog zeer hoog!!

menu poisson

Excellente qualité - fraicheur - service Top niveau

0 reactions

Beneden mijn verwachting die weliswaar hoog lag.

Eten heel lekker. Het was druk dus service iets trager (hard werkend en zeer professioneel én vriendelijk personeel maar misschien onderbemand ?) Tijdens maaltijd op terras werd gerookt aan tafel naast ons. Koffie was lauw (vergeten aan bar maar geen nieuwe gezet). Binnen te duister.

0 reactions

we hebben lekker gegeten maar bediening mocht...

we zaten op de eerste verdieping, denk dat op gelijkvloers gezelliger is