VISRESTAURANT ARNO'S - HOTEL AMBASSADEUR

Vreemd
, 81 years, 's-hertogenbosch
17/12/2014
  • Service

Ondanks uw bevestiging van 15.12 zei de restauranthouder mij dat hij van u geen bestelling voor de zeevruchtenschotels had ontvangen. Toen maar wat anders gegeten. Was goed en veel. Wel een vreemde en nare ervaring. Je staat als bezoeker machteloos.

Gelieve de zaak te verlaten,...
21/07/2014
  • Service

-Vriendelijk ontvangst. -Fruits de mer enkel indien vooraf bestelt, dit konden we niet opmaken op de site, we kwamen net daarvoor. Jammer - Eten was lekker en voldoende. - Op het laatste veranderde echter alles! Het begon zwaar te onweren boven Oostende en het personeel had er geen zin meer in wij werden kort verzocht de zaak te verlaten het zou toch gans de nacht blijven regenen!!! Als een hond naar buiten. Opgelet onze koffie was net op en in afwachting van iets minder regen zaten we een pintje te drinken, we hadden aperitief, voorgerecht, hoofdschotel, koffie en een fles wijn geconsumeerd, toch wat meer dan een spaghetti of zo. Service en sfeer scoren met 5 dus nog zeer hoog!!

menu poisson
15/06/2014

Excellente qualité - fraicheur - service Top niveau

Beneden mijn verwachting die...
30/05/2014
  • Service

Eten heel lekker. Het was druk dus service iets trager (hard werkend en zeer professioneel én vriendelijk personeel maar misschien onderbemand ?) Tijdens maaltijd op terras werd gerookt aan tafel naast ons. Koffie was lauw (vergeten aan bar maar geen nieuwe gezet). Binnen te duister.

we hebben lekker gegeten maar...
18/02/2014
  • Service

we zaten op de eerste verdieping, denk dat op gelijkvloers gezelliger is

Goeie maaltijd vooraleer naar...
, 1956 years, eernegem
02/01/2014
  • Service

Wij hadden een cine-diner ticket gekregen en hadden keuze uit een paar restaurants. Na de reviews gelezen te hebben zagen we de andere al niet meer zitten. Arno's cafe was nieuw in de keuze van restaurants. Ik wist al een beetje wat ik kon verwachten doordat ik al de andere reviews gelezen had. Je kunt dus niet ad kaart eten maar je krijgt een apart kaartje (bongo bons ook merkte ik). Je kon kiezen tussen soep of een carpaccio (heel lekker), dan hadden we ook 2 hoofdgerechten waartussen we konden kiezen. Héél vriendelijke ober. Ik moet wel zeggen dat toen ik buitenging ik kon zien wat mensen op het terras aten. Garnaalkroketten zagen er erg lekker uit. Dus ons kaartje is niet de grote kaart.

LEKKERE VISRESTAURANT
, 63 years, waregem
21/11/2013
  • Service

2 JAAR TERUG RESTAURANT TOEVALLIG ONTDEKT DOOR MOOI TERRAS. TOEN EEN LEKKERE BOUILLABAISE GEGETEN. WILDEN DIT NOG EENS OVERDOEN EN HEBBEN EEN LEKKERE MAANDMENU VOL VERSE VIS MOGEN PROEVEN. 1 VAN DE 2 GARCONS MAG WEL WAT VRIENDELIJKER ZIJN.

PRIMA VISRESTAURANT
25/09/2013
  • Service

vIS WORDT HIER UITSTEKEND BEREID. GROTE PORTIES.

Adresse a retenir et a conseiller
24/09/2013