DE WANDELAAR

Zeedijk 290 - 8400 OSTENDE | Update restaurant details | Show phone number059.55.27.55

Informations

See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

Het restaurant werd deels gekozen omdat er een speelhoek voor kinderen is. De speelgoed en het panoramisch uitzicht zijn dan ook de enige troeven van dit restaurant. De bediening lijkt op dat van een 'refter' De menu van €35 was smakeloos. De menu van €40 was beschamend. De rode poon in het voorgerecht wasemde een ammoniakgeur waarbij iedereen onwel werd. Het hoofdgerecht, snoekbaars, was rot, van zodra de vis uit mekaar werd gehaald om een stukje te proeven, kwam een rotte geur ons tegemoet. Het bordje ging terug, zeer tegen de zin van de bediening, waarop het smakeloze visgerecht van het menu van €35 werd voorgeschoteld??? Na afrekening van meer dan €300 (zonder enige compensatie, geen koffie, geen excuses,...) werd dan nog eens geïnsinueerd dat we niet gewoon waren van vis te eten! Dus hier komen we nooit meer. Men zegge het voort!

Aangenaam en lekker
UserPicture
, -
21/04/2014
See the detailed note
  • Quality
  • Ambiance
  • Service

We hebben de menu genomen aan 35? met een fruitige zuidafrikaanse witte wijn. Het waren mooie en lekkere gerechten. Het uitzicht is de moeite waard. Bediening zeer professioneel.

You may also be interested in these establishments:

MANGE-TOUT

Cuisine Belgian, French, Gastronomic