Reviews

Restaurant Gasthof De Beiaard

Abdijlaan 28 2400 MOL
Paul M.
Paul M.
Reviewed on  31/10/2025 09:24
Paul M. recommends this restaurant for:

Zeer lekker. Grote porties (hertenfilet) en zeer vriendelijke bedienin...

Zeer lekker. Grote porties (hertenfilet) en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker nig terug.

Paul M. 
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  31/10/2025 09:24
Paul M. recommends this restaurant for:

Zeer lekker. Grote porties (hertenfilet) en zeer vriendelijke bedienin...

Zeer lekker. Grote porties (hertenfilet) en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker nig terug.