Reviews
Restaurant Gasthof De Beiaard
Abdijlaan 28
2400 MOL
pierre van espen
pierrevan espen
Reviewed on
12/08/2021 10:56
ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn...
ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn vrouw was weer zeer lekker,maar verleden jaar waren de ribbetjes iets beter toen waren ze sapiger en zoeter maar het was zeer goed bedankt voor de vriedelijke ontvangst
pierre van espen
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on
12/08/2021 10:56
ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn...
ieder jaar rond 10 augustus komen wij eten voor de verjaardag van mijn vrouw was weer zeer lekker,maar verleden jaar waren de ribbetjes iets beter toen waren ze sapiger en zoeter maar het was zeer goed bedankt voor de vriedelijke ontvangst