Reviews

Restaurant Bistro 't Klokhuis

Grotestraat 13 3380 GLABBEEK
Tamara Debecker
TamaraDebecker
Reviewed on  30/08/2025 18:22
Tamara recommends this restaurant for:

Het duurde te lang vooraleer het eten geserveerd werd. In de salade Ne...

Het duurde te lang vooraleer het eten geserveerd werd. In de salade Neptunus mocht gerust wat meer vis zitten.

Tamara Debecker
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  30/08/2025 18:22
Tamara recommends this restaurant for:

Het duurde te lang vooraleer het eten geserveerd werd. In de salade Ne...

Het duurde te lang vooraleer het eten geserveerd werd. In de salade Neptunus mocht gerust wat meer vis zitten.