Reviews

Restaurant Nahm Groot-bijgaarden

Brusselstraat 226 1702 GRAND-BIGARD
Jarko David
JarkoDavid
Reviewed on  04/09/2025 10:31
Jarko recommends this restaurant for:

Goed eten, vriendelijke service. Enig minpuntje is dat er veel fruitvl...

Goed eten, vriendelijke service. Enig minpuntje is dat er veel fruitvliegjes binnenzaten, maar dit was gedeeltelijk door het stormweer.

Jarko David
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  04/09/2025 10:31
Jarko recommends this restaurant for:

Goed eten, vriendelijke service. Enig minpuntje is dat er veel fruitvl...

Goed eten, vriendelijke service. Enig minpuntje is dat er veel fruitvliegjes binnenzaten, maar dit was gedeeltelijk door het stormweer.