Reviews

Restaurant Testa Rossi Vilvoorde

Hendrik I-Lei 2 1800 VILVORDE
Herman Peeraer
HermanPeeraer
Reviewed on  12/03/2025 14:38
Herman recommends this restaurant for:

Koele bediening - het 'hart' voor de klant zat er niet echt in, voelde...

Koele bediening - het 'hart' voor de klant zat er niet echt in, voelden ons als 'de volgende rekening' waar aan werd voldaan. Het eten was algemeen ook overprijst. De vitello tonnato was (erg) lekker. Echter was de scaloppina Parmiggiana redelijk smakeloos (met precies tomaat recht uit het blik). Als zogenaamde zelf uitgeroepen specialist in digestiven en grappa's kwam er geen voorstel om het aanbod verder toe te lichten. Na dat ik een Barolo opperde, plaatste ze een gevuld glas van 'een' Barolo neer zonder hier eerst verder op in te gaan of aan mij een keuze te presenteren. Dan, bij het presenteren van de rekening zat er een kaasbord te veel op aangerekend. Dit werd schouderschokkend gecorrigeerd. De betaalterminal deed het niet toen we wilden betalen (kan best gebeuren). Toen we de ober er op attendeerden, werd het toestel van onze tafel gegrist zonder een nader woord uit te wisselen en verder door gegeven naar andere tafels die stonden te wachten om te betalen. Daar zaten we dan 5 minuten een beetje perplex met onze kaart in de handen. Dus nul klantenempathie. Conclusie: geen testa rossi (of toch letterlijk?) maar cartellino rosso.

Herman Peeraer
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  12/03/2025 14:38
Herman recommends this restaurant for:

Koele bediening - het 'hart' voor de klant zat er niet echt in, voelde...

Koele bediening - het 'hart' voor de klant zat er niet echt in, voelden ons als 'de volgende rekening' waar aan werd voldaan. Het eten was algemeen ook overprijst. De vitello tonnato was (erg) lekker. Echter was de scaloppina Parmiggiana redelijk smakeloos (met precies tomaat recht uit het blik). Als zogenaamde zelf uitgeroepen specialist in digestiven en grappa's kwam er geen voorstel om het aanbod verder toe te lichten. Na dat ik een Barolo opperde, plaatste ze een gevuld glas van 'een' Barolo neer zonder hier eerst verder op in te gaan of aan mij een keuze te presenteren. Dan, bij het presenteren van de rekening zat er een kaasbord te veel op aangerekend. Dit werd schouderschokkend gecorrigeerd. De betaalterminal deed het niet toen we wilden betalen (kan best gebeuren). Toen we de ober er op attendeerden, werd het toestel van onze tafel gegrist zonder een nader woord uit te wisselen en verder door gegeven naar andere tafels die stonden te wachten om te betalen. Daar zaten we dan 5 minuten een beetje perplex met onze kaart in de handen. Dus nul klantenempathie. Conclusie: geen testa rossi (of toch letterlijk?) maar cartellino rosso.