Reviews
Restaurant Kopenhagen
In de Kopenhagen word je steeds zeer vriendelijk onthaald, zowel door ...
In de Kopenhagen word je steeds zeer vriendelijk onthaald, zowel door de eigenaars als door het personeel. De kok zorgt er dan ook voor dat het eten zeer lekker is. Altijd zeer vers en lekker klaar gemaakt. In het weekendmenu is er ook steeds voldoende keuze, zowel in voorgerecht als hoofdgerecht. Gisteren was het menu weer zeer lekker. Proficiat aan het ganse team.
In de Kopenhagen word je steeds zeer vriendelijk onthaald, zowel door ...
In de Kopenhagen word je steeds zeer vriendelijk onthaald, zowel door de eigenaars als door het personeel. De kok zorgt er dan ook voor dat het eten zeer lekker is. Altijd zeer vers en lekker klaar gemaakt. In het weekendmenu is er ook steeds voldoende keuze, zowel in voorgerecht als hoofdgerecht. Gisteren was het menu weer zeer lekker. Proficiat aan het ganse team.