Reviews
Restaurant Yokoso Gent
Voldersstraat 17
9000 GHENT
Tuasuun Soraya
TuasuunSoraya
Reviewed on
10/04/2023 11:45
Service was goed, maar het eten was niet lekker. De edamame-bonen ware...
Service was goed, maar het eten was niet lekker. De edamame-bonen waren heel slap, soep te zoutig en de nigiri was wel héél koud. We hebben betere sushi op.
Tuasuun Soraya
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on
10/04/2023 11:45
Service was goed, maar het eten was niet lekker. De edamame-bonen ware...
Service was goed, maar het eten was niet lekker. De edamame-bonen waren heel slap, soep te zoutig en de nigiri was wel héél koud. We hebben betere sushi op.