Reviews

Restaurant Yokoso Gent

Voldersstraat 17 9000 GHENT
Tuasuun Soraya
TuasuunSoraya
Reviewed on  10/04/2023 11:45
Tuasuun recommends this restaurant for:

Service was goed, maar het eten was niet lekker. De edamame-bonen ware...

Service was goed, maar het eten was niet lekker. De edamame-bonen waren heel slap, soep te zoutig en de nigiri was wel héél koud. We hebben betere sushi op.

Tuasuun Soraya
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  10/04/2023 11:45
Tuasuun recommends this restaurant for:

Service was goed, maar het eten was niet lekker. De edamame-bonen ware...

Service was goed, maar het eten was niet lekker. De edamame-bonen waren heel slap, soep te zoutig en de nigiri was wel héél koud. We hebben betere sushi op.