Reviews

Restaurant 't Kasteeltje

Borsbeeksesteenweg 21 2530 BOECHOUT
Hilde De Winter
HildeDe Winter
Reviewed on  22/11/2025 10:03
Hilde recommends this restaurant for:

Vriendelijke ontvangst en goede bediening , eten was verzorgd en lekke...

Vriendelijke ontvangst en goede bediening , eten was verzorgd en lekker . Het enige minpuntje was dat de frietjes nogal hard gebakken waren . Voor de rest top . Inkomhal mag opgefrist worden

Hilde De Winter
0 Favorites
0 Reviews
Reviewed on  22/11/2025 10:03
Hilde recommends this restaurant for:

Vriendelijke ontvangst en goede bediening , eten was verzorgd en lekke...

Vriendelijke ontvangst en goede bediening , eten was verzorgd en lekker . Het enige minpuntje was dat de frietjes nogal hard gebakken waren . Voor de rest top . Inkomhal mag opgefrist worden