Opening hours
Now closed Opening hours
Show phone number Email Website

Bruno

Prix/qualité correcte

Bonne soirée passé dans ce restaurant. Service sympa et cuisine correcte sans être exceptionnelle. La proximité des tables rend l'atmosphère un peu moins agréable sans être dérangeant non plus.

Katja

Aangenaam kader, verse producten

Hoewel het rustig was vanavond (eigenlijk hebben we daar net van genoten, na een lange werkweek), hebben we heerlijk gegeten. Correcte, vriendelijke bediening en mooie gerechtjes. Aanrader: tagliata de boeuf. Mooi kader, laat je dus niet misleiden door de ligging of de voorgevel :-)

Marie

Bien

Resto sympa, service agréable et bon rapport qualité prix. Mais le restaurant était vide donc pas d'ambiance...

Angela

Un peu long....

Excellente cuisine italienne raffinée, petite attention faite en fin de repas vu que l'on venait pour un anniversaire. Service un peu long lorsqu'on est avec des enfants. L'ambiance de la soirée...calme car peu de monde pour un samedi soir.

Michel

Italo-gastronomie

Une véritable découverte dans ce quartier ! Nous avons passé une excellente soirée dans un cadre très agréable. Aucun bémol, service impeccable, excellent conseil en vin (nous recommandons le "GRAN PASSIONE" (Nero d'Avola - Veneto), repas succulent, tout était au rendez-vous ! Merci au chef et bravo pour le service. On diffusera notre appréciation autour de nous.

Els

zeer fijne keuken, goede kwaliteitsproducten

We zijn verwend geweest!

Jimmy

A recommandé ,

Très belle soirée passée dans ce restaurant superbement bien décoré , on a affaire ici a un resto Italien de qualité , branché , et le plus important très BON!! Pour ma part , j 'ai adoré la "Tagliata de Bœuf à la truffe fraîche" parmi tout les autres plats que cette belle carte propose. Un grand merci au patron pour sa gentillesse. Vivement l' été qu' on puisse profiter de cette belle terrasse... A très vite...

Marcel

Een aanrader! - 30.11.2013

Voor wie een beter Italiaans restaurant zoekt en houdt van de geur en smaak van truffels, is hier aan het goede adres. Verscholen achter een wat banale en onopvallende gevel zit een smaakvol en gezellig restaurant, geleid door twee gemotiveerde eigenaars. Als voorgerecht kozen we voor ravioli met zwaardvis en een met st. Jacobs schelpen. Mooi opgediende, goed gevulde ravioli, vers, geurig en smaakvol. Als hoofdschotel gingen we voor een Tagliata (fijn gesneden) rundsossenhaas met verse truffels en een Ierse ossenhaas ‘Il tartufo’. Een mooi opgediend bord met perfect , volgens onze voorkeur, gebakken vlees en aan tafel vers gesnipperde truffels. Als wijn suggereerde de chef een ‘Gran Passione Veneto Rosso 2012’, een jonge maar karaktervolle wijn met aroma’s van vers fruit, die zeer goed paste bij onze maaltijden. Met een fris pana cotta opgediend met verse bosvruchten en een ‘echte’ cappuccino hebben wij een zeer geslaagde maaltijd afgesloten. Prijs/kwaliteit een aanrader voor wie ander Italiaans wenst te eten.

Murielle

Lekker gegeten. What can I say more ?..

De buitenkant van het restaurant is een afknapper en niet uitnodigend om te gaan eten. De positieve beoordelingen op RestoBookings hebben me overtuigd om toch het risico te nemen en te kijken of de beoordelingen niet overdreven zijn. Nee hoor ! Zeer lekker gegeten, aangenaam kader, vriendelijke en snelle bediening. Kortom, een echte aanrader. Deze Italiaan staat voortaan bij mijn Top 5 favorieten.

Mihaela

très bien

Cuisine assez fine pour un resto italien dans un cadre agréable et calme. À recommander.