Reviews for De Wittekop

8.6
simonne

alles was picobello in orde

eten en bediening was ok uitbaters zijn héél vriendelijk en voorkomend

Paul

Een echte aanrader

Er is maar één juiste mening en dat is : Het was gewoon perfect , zowel de smaak van het eten , de aangepaste wijnen en zeer zeker ook de bediening .

Luc

Kan niet beter

Zeer vriendelijk, niet opdringerig, aangename sfeer, comfortabel, excellente gerechten, mooi gepresenteerd, kortom uitstekend!

Liliane

tip-top

in één woord: "af", op alle gebied: ontvangst, bediening, presentatie ...

lutgarde

uitmuntend

Klasse restaurant met een heel goede bediening en een formidabele kok. Voor herhaling vatbaar.

André

Verjaardag ma

Het eten was weer heerlijk en het onthaal hartelijk. Wij gingen eten ter gelegenheid van de 90° verjaardag van mijn moeder en dit werd niet vergeten. Mijn vrouw lust niet elke witte wijn en op onze vraag naar een droge fruitige, mocht zij 3 wijntjes proeven. Het enige minpuntje dat wij kunnen bedenken is het feit dat er naast ons een grote tafel stond, waaraan 7 personen zaten. Wij zaten nogal ver uit elkaar aan een ronde tafel. Aan de tafel babbelden ze uiteraard, maar omdat mijn moeder hardhorig is, verstond zij ons niet goed. Uiteraard kunnen de restauranthouders daar niets aan doen, maar volgende keer vragen we een tafeltje in een hoekje. Schitterende kwaliteit/prijs.

inge

aangenaam verrast!

Bij het binnetreden werden onze jassen aangenomen en werden we naar een mooi gedekt tafeltje begeleid. We kozen voor het restomenu met aangepaste wijnen. Zeer mooi gepresenteerd, genoeg qua hoeveelheid; erg lekker. Bijpassende wijnen waren aangenaam bij de gerechtjes. Zeer vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog terug!

guido

kan niet beter

heel fijne en vooral lekker lunch menu gegeten zeker voor herhaling vatbaar

Sven

Erg lekker gegeten, zeer verfijnde keuken,mooie...

Erg lekker gegeten, zeer verfijnde keuken,mooie combinaties met asperges, kindvriendelijk, vriendelijke en goedlachse bediening

Gerda

een aanrader

gezellig restaurant met fijne keuken en mooi gepresenteerd