Reviews for De Blauwe Regen

Write review
9.1
GlenVan den Broeck

Buitengewoon

Wij zijn al bij meerdere restaurants ( zowel met als zonder michelinster ) gaan dineren. Maar wat wij bij Geert & Christel in " De blauwe regen " hebben mogen ondergaan is toch wel van buitengewoon niveau. Van de eerste tot de laatste minuut hebben wij genoten zowel culinair als de omgeving. De bediening was zeer correct en aangenaam. We werden als vorsten behandeld! Ook wat wij voorgeschoteld hebben gekregen was uitermate goed! De aangepaste wijnen waren steeds zeer passend van smaak en ook leuk was de wijnkennis van de gastvrouw. Voor iedereen een aanrader !! tot een volgende keer !

RienDe Belser

Verrassings avond

Heel lekker gegeten ,en goede bediening !

JohanVan Herck

Gezellig en klassevol

Een gezellig restaurant met klassevolle bediening waar we lekker gegeten hebben. Het lam was naar mijn smaak iets te hard gegaard, maar de groenten waren voortreffelijk.

herman

gewoon super

het is heel gezellige en aangenaam vertoeven in de blauwe regen ,zeker om eens in herhaling te gaan !!!!

Super lekker hoeft niet duur te zijn

Wij hebben enorm lekker gegeten voor een aanvaardbare prijs . Wat ook belangrijk is dat we niet met een hongergevoel buiten zijn gegaan.

luc

zeer goed restaurant

U wordt heel vriendelijk ontvangen, de kwaliteit van het eten is zeer goed. Zeker een aanrader

JosephaPeeters

zeer goed

VeWe hadden een superavond

Veerle
Dined on: unknown

Gezellig restaurant met uitstekende bediening!

Eten was lekker maar niet erg veel. Indien je grote honger hebt, kan je best verschillende gangen nemen want anders is je honger niet gestild. Bediening was prima en het algemeen kader: heel sfeervol. Wij hebben geopteerd voor apero en koffie extra, waardoor we 10 euro supplement dienden te betalen op de Resto-prijs. Maar gezien de versnaperingen bij de koffie en de proevertjes bij de apero was dit zijn prijs méér dan waard.We hebben apart een glas wijn genomen en daar werd 4 euro per glas voor gerekend, wat ook absoluut aanvaardbaar was gezien het een kwaliteitswijn betrof. We gaan er zeker nog eens naar toe!