No budget available
Open 7/7
Show phone number Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

François
François recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Price/quality

De eetketeltjes dienen meer verwamd . Meestal...

De eetketeltjes dienen meer verwamd . Meestal van bediening eten naar de kassa (even wachten) en naar een plaats is het dikwijls dat het eten reeds lauw is en dan natuurlijk niet meer zo smakelijk. Soms zijnj de frieten onvoldoende gebakken en niet meer heel warm bij opdiening.

Ann

aftands interieur en lauw eten

2 maal ben ik hier geweest en de tweede keer was nog een grotere teleurstelling dan de eerste. Dit restaurant is dringend aan een grondige renovatie toe. Het interieur is aftands en oud. De ramen en tafels zijn vuil. Tafels, stoelen, lampenkappen zijn versleten of kapot en de planten zijn vergeeld. Plinten ontbreken wat een rommelige indruk geeft. Het was er zo koud dat enkele groepsleden hun jas hebben aangehouden. De toiletten zijn niet gratis, wat toch vervelend is in een restaurant. Het (kassa)personeel is niet bepaald vriendelijk. De plateau's en het bestek waren niet volledig proper. Het eten was telkens lauw, de frieten waren al een hele tijd geleden gebakken waardoor ze niet enkel koud waren maar ook hard waren geworden. De 'warme' groenten die je gratis bij een warme maaltijd krijgt waren zelfs niet meer lauw maar ronduit koud. Het dessert (eclair) was taai. Door de temperatuur van de gerechten stel ik me vragen over de voedselveiligheid, ondanks dat ze een 'smileylabel' zouden hebben ontvangen. Voor de koffie kon je een bonnetje krijgen waarmee je dan na de maaltijd een warme kop kon gaan halen. Hierdoor was de koffie wel warm (gelukkig) maar mijn collega's en ik hadden elk een ander uitziend bonnetje en door het hergebruik van deze bonnetjes zat er ook een vuil tussen. Niet bepaald hygiënisch. Het eten is er niet zo duur als gemiddeld in een bistro, maar dan betaal ik toch liever wat meer voor lekker warm eten, dan voor dit. Geen aanrader en een derde keer ga ik me er ook niet meer aan wagen.

j.
j. recommends this restaurant for: Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

Beetje refter gevoel.

Lekker gegeten, niet heel veel keuze, vriendelijk personeel, wel het gevoel dat je in een refter zit.

ilvy
ilvy recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner

Prima!

In Lunch Garden Lier gingen we mosselen eten. Ze waren lekker, maar misschien een beetje te zout. Het was net voldoende als portie. Vriendelijke man achter bediening ondanks dat het erg druk was

Frans
Frans recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids

Half om half

Het restaurant is wel mooi ingericht maar het personeel mocht vriendelijker zijn.Ik had gekozen voor rundsstoverij met kroketjes en warme groentjes , een cola light en bananentaart en mijn collega voor hamrolletjes met puree,cola en een eclair.De rundsstoverij was lekker maar wel wat weinig (4 kleine stukjes)de kroketjes slap en lauw en de warme groentjes waren koud.Mijn bananentaart daar was de pudding nog van bevrozen.In de hamrolletjes was het witloof halfrauw,de saus was goed van dikte en had een goede smaak,de puree was ook lauw maar heel goed van smaak.De eclair was goed maar niet om over te stoeffen.Alles in totaal aan de prijs van 24,99€.