French
€€€
Monday, Saturday evening
Show phone number Email

We hebben een schitterend familiefeest mogen...

We hebben een schitterend familiefeest mogen beleven . Alles was tip top in orde. Het eten was uitstekend de bediening bultengewoon attent en vriendelijk en dit alles in een buitengewone mooie setting. Proficiat aan het ganse team. Dankzij jullie inzet was het een onvergetelijke dag voor iedereen.

Joris

Moest het eten zo lekker zijn als het mooie...

Moest het eten zo lekker zijn als het mooie kader, dan zou ik tevreden zijn. Het eten was gewoon niet wauw. Spijtig want toch wel prijzig dit restaurant die deel uitmaakt van een golfcomplex

Paul

Goed en stemmig

Voorgerecht kwam te snel t.o.v. aperitief. Een aperitief drink je niet op 7 min uit uit. Tegelijkertijd kwamen ook de dranken besteld voor de maaltijd. Hoofdgerecht(en) smakelijk, maar niet echt whaw. Dessert lekker. Uitzicht op kasteel ('s avonds) mooi. Op die manier wat 'romantisch'.

Birgit

Aanrader

Zeker voor herhaling vatbaar.

Joris

Geen Wauw

Had veel meer verwacht van dit etentje. Het eten was zeker en vast niet uitzondelijk, voor deze prijsklasse viel het gewoon een beetje tegen. Nergens een Wauw-gevoel overgehouden aan dit bezoekje. Ik vermoed dat ik binnen 3 weken dit etentje gewoon vergeten ben.

chris

lekkerrrr

mooie locatie lekker eten goede bediening we komen zeker terug

Cecile

Een fijne ervaring

Zeer lekker gegeten

Kris

Een gezellig etentje

Wij hebben genoten van een heerlijke menu met duidelijk verse gerechten. We kregen ook een vriendelijke bediening en we hadden een mooi uitzicht! Wat is er vatbaar voor verbetering? Méér broodjes op tafel want één mini-minibroodje per persooon is echt wel weinig.

Marilou

zeer goed

lekker eten aangename ligging zeker als zon schijnt zoals gisteren zaaaalig daar te vertoeven bediening was opperbest en heel vriendelijke bediening

Lucien

Genieten en nog eens genieten

Een heerlijk diner voor een eerlijke prijs in een kader met zicht op een uniek kasteel.