Very Good 8.7 Score based on 72 reviews

Winkelstap 75-77 2900 SCHOTEN

Seasonal Sardinian Italian

Monday

Show phone number Email Website Facebook

Facilities RestoBookings Promotions, Disabled Access, Terrace, Garden, Take-away, Wi-fi, Child friendly Atmosphere Art nouveau, Romantic setting, Mansion
Payment methods American Express, Master Card, Visa, Bancontact

72 persons have written a review about RISTORANTE MANIFESTO

This restaurants is recommended for:

• Couples 88%
  • Groups 50%
  • Kids 13%
  • Business lunch/dinner 50%
  • Trendy atmosphere 19%
  • Gastronomy 57%
  • Price/quality 57%
Ann Devrin
Ann recommends this restaurant for:
Reviewed on 24/05/2016

vriendelijk

zeer lekker gegeten. de bediening is top. heel vriendelijk personeel. wij vroeger niet te snel te bedienen en daar is rekening mee gehouden. een aanrader.

Sabine van Ballaert
Sabine recommends this restaurant for:
Reviewed on 14/02/2016

Lekker

Het eten was heel lekker. De porties vonden we redelijk klein. Dan is het toch wel aan de duurdere kant gezien de grootte van de porties

Francois Dekkers
Francois recommends this restaurant for:
Reviewed on 16/12/2015

Italiaans

Zeer lekker en mooi gepreseteerd vlotte bediening

Rita De Keersmaecker
Reviewed on 30/11/2015

Zeer lekker

De bediening was zeer goed en vriendelijke mensen. Het eten was uitstekend. Maar: Wij hadden een bon van Albert Heyn waarbij 1 menu gratis was. De man die ons de menukaart overhandigde, vertelde ons waar we recht op hadden. Letterlijk zei hij dat wij recht hadden op een vlees menu of een vis menu, maar voor het dessert kregen wij een andere kaart. Na onze hoofdmaaltijd kregen wij inderdaad de dessertkaart. wij bestelde ons dessert waarbij wij veronderstelde dat wij hier recht ophadden. De rekening die wij nadien kregen vermelde echter dat wij het dessert moesten bijbetalen. Om het goed te maken kregen wij wel een drankje aangeboden maar de 20 euro extra moesten wij betalen.

Giosi Pinna
Reviewed on 26/09/2016

Op het bonnetje zelf werd vermeld wat er in het menu zat, dus voor- en hoofdgerechtje aangezien de actie van Albert Heijn al een serieus korting bevatte, dus het is toch niet meer dan normaal dat je hiervoor moest betalen?

deprins jan
deprins recommends this restaurant for:
Reviewed on 25/10/2015

Prima restaurant

Alles zeer vers en mals. vriendelijke bediening. Zeker een aanrader !!!!!!!

Josee Ronge
Reviewed on 09/10/2015

Toppie!

Dat is nu de derde keer dat we daar gaan eten en elke keer is het toppie geweest! Een aanrader!

Daniëlle Lambotte
Daniëlle recommends this restaurant for:
Reviewed on 02/10/2015

Lekker italiaans

Zeer verzorgd ,kwaliteitsvol eten.was zeer lekker in een mooi kader.zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

Gertrude Bes-Feith
Gertrude recommends this restaurant for:
Reviewed on 04/09/2015

Prima stop tussen Calais en Holland

Na twee uur rijden een hapje doen met het hele gezin. Prima ontvangst met fantastische gerechten (vlees en vis) in een mooie ambiance!

Birgit Robijn
Birgit recommends this restaurant for:
Reviewed on 03/09/2015

Daar gaan ze ons nog vaak zien!

Overheerlijk eten… Bediening met echte goesting… Hier gaan we ons nog dikwijls met veel plezier laten verwennen.