Show phone number Email Website Facebook
In het landelijke noord – Kempense Zoersel ontdekt u de uiterst gezellige familiezaak “De Heidebloem”. Dat deze zaak met hart en nieren wordt gerund, merkt u meteen! Vanaf 6u ’s ochtends kunt u hier terecht voor een heerlijk ontbijt. Daarnaast kunt u hier doorlopend genieten van een hongerstillende snack, een eigentijdse, gezonde maaltijd of een verfrissend drankje. In de namiddag wordt koffie met gebak of een pannenkoek geserveerd.

Voor slechts 32,90€ € kunt u hier proeven van een weekmenu (4-gangen menu: keuze uit vis of vlees in het hoofdgerecht). Dé specialiteit van het huis is echter zeetong! De Heidebloem beschikt eveneens over een erg uitgebreide wijnkaart en staat graag in voor de catering van al uw evenementen onder de naam Hof d’Artagnan. Heeft u geen zin om na een uitgebreid diner huiswaarts te keren, dan biedt het intieme hotel met 19 kamers u alle comfort om de nacht in stijl door te brengen.

Aarzel niet ons te contacteren voor meer info!

Sam
Reviewed on: 27/08/2019

Verschrikkelijke bediening

Na een kwartier wachten zelfs nog geen kaart gekregen. Eerste keer en nooit meer!

Wanda

Warm aanbevolen!

Snelle en vriendelijke bediening, lekker eten en een verzorgde speeltuin. Voor herhaling vatbaar!

Ann
Ann recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Price/quality

Heel vriendelijk personeel en lekkere gerechten

Prijs/kwaliteit is prima !

Etjen

Goede bediening en keuken

we waren zeer tevreden met de bediening en keuken, inrichting kon iets gemoedelijker zijn.

Nancy

alles naar wens

Wij waren met 4 vriendinnen gaan eten. We zochten iets gezellig, maar niet te duur. Voor ieders geldbeugel. EN we hebben gekregen waar we voor gingen. We hebben genoten van Grootmoeders keuken Zeer vriendelijke bediening En gezellig En komen zeker terug met de kids voor de speeltuin in de zomer!

Inge

Schitterend, ook met grote groep !

Prachtig nieuw kader. Personeel zoals altijd super vriendelijk. Onze groep telde 30 personen. Eten en drank kwam vlot. Menu keuze vis of vlees en was lekker en verzorgd. Aanrader.

Daisy

Vol lof

Vriendelijk onthaal en bediening, lekker eten keuze,optimaal genieten

Danny

Zeer goed restaurant

Een goed onthaal met vriendelijke en professionele bediening van bij het binnenkomen tot het verlaten van de zaak.

jef

goed

goed

Fonne

een aangename ervaring

het eten was super - alleen vonden wij de wachttijd lang - één uur